Skrevet av Emne: [Godkjent]Doffy  (Lest 522 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Doffy

• *
    • Vis profil
[Godkjent]Doffy
« på: 18 Februar 2007, 04:46:32 »
Spill avdeling?Battlefield 2142
Navn og nick:Christoffer Rokkones
Alder:16
Kontakt informasjon (msn,mirc,xfire):MSN: chr.rokk[alfakrøll]online.no X-FIRE: KillerDoffy
Tidligere spillerfaring/klanerfaring:Selv om dette ikke gir noen særlig uttelling på data, så har jeg lang erfaring ifra Battlefield 2: Modern Combat på PS2. Var Brigadier General og ranket som nummer 2 i Norge. Vant blant annet med på å vinne Summer Season Ladder 06, Gamebattles (uoffisielle landslag). Var også ranket som nummer 466 på Delta Force: Black Hawk Down, og har mye erfaring med teamplay. På data har jeg spilt litt CS 1.6 og en del BF2. Var med i klan =AMMO= (inntaksgrense 25 år) på BF2142, men sluttet grunnet utrolig dårlig "offline" aktivitet. Det ble aldri avtalt klankamper.
Favorittposisjon på slagmarka, både kit og kjøretøy:Spiller Assault med både Voss og Baur. Trofast medic! Bruker også Lambert eller evt. Clarc B inne i titan. Bruker veldig lite kjøretøyer, men flyr brukbart heli og er god med hovertank.
Hvor mye tid du er villig til å bruke på klanen:Datamaskinen min står på fra jeg kommer hjem til jeg legger meg. All tiden går ikke meg til spilling, men en god del. Spiller ca. 8 timer uken i hverdagene og 10 timer hver helg. Rundt 20 timer i uken. Har spilt 100 timer på 2 måneder og har ingen problemer med å offre all spilletid til klanen.
Hva du forbinder med ordet klan/klanfølelse:Klanfølelse betyr først og fremst for meg sammhold. Jeg har spilt i gode teamplayklaner før, og vet hvor viktig det er å holde sammen som lag, og hvor gøy det er når alt funker! Jeg mener at det til en hver tid er viktigs å gjøre det som gagner gruppen, liker ikke statshorer!
Hvorfor vil du joine akkurat oss:Jeg vil joine dere fordi jeg leste en utrolig treffende tråd om akkuratt det å spille i klan på battlefield.no Det var nesten som om noen hadde skrevet ned mine tanker. Har sett litt på denne klanen før, men aldri prøvd å komme inn fordi jeg rett og slett ikke trodde jeg kom til å komme inn. (Bare 16 år gammel).
IRL(in real life) interesser:Spilte fotball, men måtte dessverre gi meg denne sesongen grunnet en senebetennelse som ikke vil gi seg. Utrolig leit, men etter 40 timers fysikalsk behandling ble det klart at jeg måtte legge fottballskoene på hyllen. Trener alternativt, men bare på eget initiativ. Har også en kjæreste som betyr utrolig mye for meg! Hun er inneforstått med at jeg spiller, da hun har en far som er ganske aktiv på BF2. Data generelt tar også en god del av tiden min, ikke bare spilling, men diverse programmering og bilde/film redigering. Musikk spiller også en stor del av livet mitt! Er metalfrelst og hifi gal! Metallica for life!
Annet:Har unlocket Zeller H, Lambert Carrabean, Voss L-AR, BAUR H-AR og Clarc B shotgun + 3 Player Abillities. Kan spille de fleste kit, selv om det er Assault som er favoritten.

G + G i orden og oppførsel, 5 i snitt.

Underviser privattimer i matematikk.

Hadde vært utrolig kult å få bli med i denne klanen. Digger teamplay og spiller : wub : på BigCity ofte! Se vekk i fra alderen, dere vil ikke kunne skille meg, og en på 30.

La meg få en sjangse, det ville vært synd om jeg kom inn i [Z] og voldtok dere ved neste klanmatch :lol:.

Mvh. Christoffer Rokkones
« Siste redigering: 11 Mars 2007, 12:34:45 av Angel_Ranger »

Delogical

• Deltidsgamer
  • TB Premium
  • Manuell Aimbot
    • Vis profil
    • DELO's Hjemmeside
Sv: Doffy
« Svar #1 på: 18 Februar 2007, 04:53:40 »
Nydelig søknad! [Z] i steden for oss? Du har vel tatt en kikk på hvem som vinner pcw kampene...

*Ehem*

Vi har satt en nedre aldersgrense på 15 år i 2142-avdelingen. Det har ingen ting med modenhet å gjøre - det er bare for å sikre seg mot de aller verste 14-tisene der ute. 16 er mer en nok!

Jeg skal kontakte deg snart, vær du sikker!

PS.. Bergenser? Ojojoj...
Bye the Sea
For my Father
Roxorloops freestyle

Doffy

• *
    • Vis profil
Til Delogical
« Svar #2 på: 19 Februar 2007, 01:26:55 »
Jaja, nå fikk du i alle fall sett litt av det jeg kunne :wub:

Kill/Death en søg hesteballe, men det gikk da ikke så verst, selv om du bare horet deg med HW :D

Foretrekker BigCity og Inf maps. Som du så, var TeamWork Score en på topp, hadde nok hatt en betydellig større andel kills på feks. FallOfBerlin eller Camp Gibraltar..

Liker meg best med Assault Rilfa mi :gay:

Håper "jeg" falt i smak :gay:

Delogical

• Deltidsgamer
  • TB Premium
  • Manuell Aimbot
    • Vis profil
    • DELO's Hjemmeside
« Svar #3 på: 19 Februar 2007, 21:39:53 »
Ja, jeg fant meg et talent i Gunshipet - jeg har ikke mange minuttene sammen med en erfaren pilot - og spillte med ham. Fikk ikke sett hvordan du spillte. Kontakt meg på X-Fire, jeg har lagt deg til der.
Bye the Sea
For my Father
Roxorloops freestyle

Angel_Ranger

• *
    • Vis profil
« Svar #4 på: 11 Mars 2007, 12:33:54 »
Doffy er inn!

:innocent: