Skrevet av Emne: [Avslag] Jealei  (Lest 380 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jealei

• *
    • Vis profil
[Avslag] Jealei
« på: 01 Mars 2007, 16:53:15 »
Klan Søknad
Nick: Jealei
Navn: Jean Fredrik
Alder: 16 år
Fylke: Vestfold
By: Horten
Msn:jealei at gmail dot com
Rank: Major Silver Mer Info Her

Bakgrunn:
Jeg fikk meg Bf2142 i begynnelsen av Desember som har spilt rimelig mye siden det, jeg har vært med i "klanen" wub: dessverre så er det nesten ingen der de gangene jeg har spilt så jeg har ikke fått prøvd ut teamplayet der så mye. Var også i en par måneders tid i en klan som het -=wab=- og -=TTP=- men de ble dessverre oppløst.
Jeg er lei av folk som bare tenker på seg selv, gidder ikke å hjelpe til, eller revive deg, gi deg ammo osv, derfor søker jeg meg inn i en klan hvor jeg vet at jeg kan få backup viss jeg trenger. Jeg følger Commander/Squad Leader sine ordere, men tar intiativ viss det ikke er noen trussler ved det flaget jeg passer på og det trengs folk andre steder.
Jeg spiller mest assualt og Recon har begynt litt som support, jeg reviver mine Team Members uansett situasjon. Jeg ønsker en klan der vi spiller for hverandre og ikke oss selv, at vi holder humøret oppe selv om vi tapte. Jeg kan spille 1-4 kvelder i uka på 2-4 timer per kveld. Det kommer helt an på hvordan uka ser for meg.
Evner:
Jeg bruker for det meste recon og assault og har så vidt begynt med support. Jeg er god til å revive mine lagkamerater uansett situasjon, jeg følger squadleader\comander  sine ordre, jeg liker best titan, men kan også spiller også conquest.
Begrunnelse:
Jeg har lyst til og bli med i denne klanen fordi jeg er lei av folk som bare tenker på seg selv, og ikke gidder og hjelpe til, jeg har lyst til og bli med i denne clanen fordi jeg ønsker seriøs teamplay, der vi hjelper og kommuniserer med hverandre så vi hele tiden har oversikt på hva som skjer.

Håper jeg hører mer fra dere
Mvh Jean Fredrik
« Siste redigering: 05 Mars 2007, 22:04:12 av Delogical »

Delogical

• Deltidsgamer
  • TB Premium
  • Manuell Aimbot
    • Vis profil
    • DELO's Hjemmeside
Sv: Jealei
« Svar #1 på: 05 Mars 2007, 22:03:53 »
Du har startet en ny klan ser jeg! Lykke til alle dere!
Bye the Sea
For my Father
Roxorloops freestyle