Skrevet av Emne: [Avslag]Chrismaggot  (Lest 394 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Chrismaggot

• *
    • Vis profil
[Avslag]Chrismaggot
« på: 07 April 2007, 13:40:00 »
Battlefield 2142

Navn og nick: John-Erlend  Chrismaggot

Alder:15

Kontakt informasjon (msn,mirc,xfire):Underground_sk8er_e@hotmail.com

Tidligere spillerfaring/klanerfaring:Jeg har tidligere spillt mye BF2 har desverre ingen tidligere Klanerfaring men det kommer sikkert hvis jeg får prøvd litt :D

Favorittposisjon på slagmarka, både kit og kjøretøy:Favoritt kiten er Medic og jeg er veldig aktiv der. Kjøretøy: jeg har ikke en bestemt favoritt jeg kjører det meste for å si det sånn

Hvor mye tid du er villig til å bruke på klanen:Pc'en er for det meste på hele dagen så jeg kan bruke veldig mye tid på klanen noe jeg har lyst til :lol:

Hva du forbinder med ordet klan/klanfølelse: Det er som å være en del av et samfunn hvis du/dere skjønner

Hvorfor vil du joine akkurat oss: Fordi dere virker som en veldig bra klan jeg har lett rundt lenge men dere virker som den beste og jeg tror dere holder på med veldig mye taktik noe jeg liker :P

IRL(in real life) interesser: Musikk:wub: og spiller gitar hver dag  sånn ca :)

Annet: Det eneste jeg har legge til er at jeg har boosterpacken Northern Strike :lol:
her kan dere se statsn min hvis dere har tid til det :D http://battlefield.ea.com/battlefield/bf2142/PlayerSummary.aspx?Lang=&PID=87349741

Håper dette var godt nokk for at jeg kan joine
« Siste redigering: 07 Mai 2007, 23:41:07 av Angel_Ranger »

Angel_Ranger

• *
    • Vis profil
Sv: Chrismaggot
« Svar #1 på: 25 April 2007, 20:42:37 »
Har prøvd å ta forbindelse....

ta forbindelse med meg innen 48 timer. ellers må vi anse denne søknaden som ikke seriøs.
Takk. hilsen  :innocent:
« Siste redigering: 05 Mai 2007, 12:00:25 av Angel_Ranger »