Skrevet av Emne: MatsAlot  (Lest 357 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

MatsAlot

• *
    • Vis profil
MatsAlot
« på: 01 Mai 2007, 22:25:36 »
Spill avdeling?: Battlefield 2142
Navn og nick: Mats "MatsAlot" Andreassen
Alder:16
Kontakt informasjon (msn,mirc,xfire):Msn: Lordlompe@hotmail.com og xfire: matsalot
Tidligere spillerfaring/klanerfaring:Har klan erfaring fra blant annet call of duty, bf: vietnam og litt bf 2. Har litt spillerfaring ;) Har spilt fps så lenge jeg kan huske (det første var vel wolfenstein 3d eller duke nuke 3d.
Favorittposisjon på slagmarka, både kit og kjøretøy: Liker meg best rett bak, eller helt foran med assult (medic og skytter). Kan gjøre andre ting også som tanks osv. Liker godt å holde teamet levende :D
Hvor mye tid du er villig til å bruke på klanen: Det vet jeg ikke helt, men spiller ca 3-5 timer per dag (mye mer i helgen da)
Hva du forbinder med ordet klan/klanfølelse: Ordet klan for meg betyr vel "teamwork" og sammhold. Clanfølelse er vel at man arbeider sammen for et felles mål, og ofrer det man må for å få det.
Hvorfor oss: Virker som en god clan, greie folk osv :)
IRL(in real life) interesser: Det går vel ikke under interesser, men skole og arbeid tar litt av tiden min. Jeg er også med venner og spiller (Trommer for min del). Ellers er det jo selvfølgelig data (alt fra snakke på forum til spilling.
Annet: Nettopp laget ny solider som heter MatsAlot og fukuserer mest på å skaffe meg de unlocksene jeg vil ha og har nettopp begynt på player abilities.

Håper noen kan ta kontakt ;)

mvh Mats "MatsAlot" Andreassen
« Siste redigering: 01 Mai 2007, 22:35:41 av MatsAlot »

Angel_Ranger

• *
    • Vis profil
Sv: MatsAlot
« Svar #1 på: 04 Mai 2007, 20:22:34 »
Hei!
Har ingen ønske om å skyte deg, så jeg tar forbindelse i stede..
Sender hendvendelse på MSN nå... svar på den, er du snill... takk!