Skrevet av Emne: nOcK  (Lest 491 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

nOcK

• TB Premium
    • Vis profil
nOcK
« på: 30 Mai 2007, 18:45:29 »
Spille avdelig: 2142
Navn/nick: Einar / nOcK
Kontakt: msn:freestyle-man@hotmail.com , xfier: nockyeah , irc.
har blantaent akkurat vert i 2142 clan.(akuratt liva for å joine norsk clan) den het vets og er for tiden 1 plass i Ed ladder og clanbase trur jeg:P (kommer far en high skilled clan) har en del teamskills etter som jeg har spillt mye med 2142 og bf2 clanene jeg har vert med i.

jeg bruker alltid assult/medic, . fav:voss og krylov. kan spille alle våpnene gangske greit, men bruker helst assult.   spiller for det meste inf (har mest skills i)

klan tenker jeg teamplay, godt samhold, gøy å spille sammen med, ha en bra tid sammen.

dataen min står på fra morgen til natt, jeg spiller nesten når jeg kan, vil kanskje spille enda mer hvis jeg for joine dere...  vil som oftest være avabil til trenninger, matcher, spille og snakke..

jeg vil joine der for jeg har hørt mye bra om dere...(har en god venn fra PB som snakke bra om der).  veldig lyst til å joine en high skilled norsk clan. med god teamplay og skills.

andre interesser: har spillt fotball men slutta pgr en kødd av en trenner:P erveldig glad i å stå på twin tip og snowboard om viteren og skate litt om sommeren. er sammen med venner/ gamer sammen med dem, hører mye på musikk og ser også mye på film, har alltid likt first person shoter spill. (er ikke fulltid nerd). veldig opptat av data, som å bygge og programere;P.

annet. har blant aent nesten alle våpen unlocksa, og alle Abillities unlocka. (bruker nesten aldri unlock våpen)   min stats: http://www.battlefield.ea.com/battlefield/bf2142/PlayerSummary.aspx?Lang=US&SrchName=&Profiles=&PID=83026451

synes det hadde vært utrolig gøy å få joine der, digger teamplay og snakke på ts eller vt.  la meg få en sjanse så kan dere se hva jeg er god for..:-D
hvis dere tar kontakt med meg i helgen kan det hende jeg ikke svarer pgr bygger ny hytta i helga..:/

(er ingen god søkenads skriver)

Mvh Einar Larsen / nOcK

« Siste redigering: 05 Juni 2007, 16:11:44 av nOcK »

nOcK doesn\'t have hair on his testicles, because hair does not grow on steel.

To catch me, you gotta be fast
To find me, you gotta be smart
But to BE ME!! DAMN! You must be kidding

M.C. Hammer learned the hard way, that nOcK can touch this!

Angel_Ranger

• *
    • Vis profil
Sv: nOcK
« Svar #1 på: 10 Juni 2007, 21:31:54 »
Hei... helt klart en stor Sorry fra meg, at dette har tatt så lang tid.
Har vert/blir mye jobbings i sommer på meg. Så jeg skal få noen av de andre gutta til å se på dette.
Er ingen hemelighet om at vi mangler noen få stabile spillere i TB nå.
Så om alt det du skriver stemmer.... Mangler vi bare å se at du fungerer sammen med folk på VT.

PS:2142 er ganske mye i dvale nå i sommer. Som du sikkert forstår. :)

nOcK

• TB Premium
    • Vis profil
« Svar #2 på: 10 Juni 2007, 22:45:11 »
jepp fåorstår det:P  men den 29 dra jeg på sommer ferie.... og vet ikke helt når jeg kommer til bake (ca 4 uker)..... så tar kontakt når jeg kommer hjem :lol: :gunbandana:
« Siste redigering: 18 Juni 2007, 23:50:06 av nOcK »

nOcK doesn\'t have hair on his testicles, because hair does not grow on steel.

To catch me, you gotta be fast
To find me, you gotta be smart
But to BE ME!! DAMN! You must be kidding

M.C. Hammer learned the hard way, that nOcK can touch this!

Angel_Ranger

• *
    • Vis profil
« Svar #3 på: 25 Juni 2007, 15:44:59 »
Jeppers den er god :) Ha en fin sommerferie.

:innocent: