Skrevet av Emne: Bomi  (Lest 506 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bomi

• *
    • Vis profil
Bomi
« på: 11 August 2007, 14:17:26 »
Spill avdeling: bf2142
Navn og nick: Eivin Landa, Bomi
Alder: 18 (19 i september)
Bosted: Trondheim (Sivilarbeider, skal studere her til neste år)
Kontakt informasjon: (msn: ) skurkps@hotmail.com , (irc, qnet: ) bomi eller facile, (xfire: ) psmart
Tidligere spillerfaring/klanerfaring: Jeg har spillt warcraft3, starcraft, AoE og en mengde andre strategispill om dette har noen relevans. Har litt erfaring fra cs, men ikke profesjonelt. I det siste så har jeg prøvd ghost recon (GRAW), singel player, og jeg likte veldig godt strategi mulighetene i spillet, men har ikke helt fått megselv til å kjøpe orginalversjonen. Så var det en kammerat av meg som hadde battlefield 2142 liggende og en onkel som også spilte det som til slutt fikk overbevist meg til å kjøpe dette. Og i den siste måneden har det stort sett blitt battlefield på kveldene.
Favorittposisjon på slagmarka, både kit og kjøretøy: Recon, Assault og FAV, Walker. Liker meg med RDX demo pak og en busk jeg kan gjemme meg bak.  :innocent:
Hvor mye tid du er villig til å bruke på klanen: Jeg er ute en del i felt, 2-5 dager i slengen, med jobben (NINA) og jeg kan bli dratt med på kort varsel, untaksvis også i helgene hvis det er krise. Utover det så stiller jeg potensielt hver kveld til disposisjon.
Hva du forbinder med ordet klan/klanfølelse: Det første jeg tenker på når jeg hører ordet \\\'klan\\\' er Bravheart med Mel Gibson :)
Hvorfor vil du joine akkurat oss: Trønderbataljonen - Trondheim - Virket som en god idé, og dere høres ut som en aktiv og hyggelig gjeng.
IRL(in real life) interesser: Dykking, Volleyball, Snowboard, Foto, Design, mm..
Annet: For tiden har jeg bare trådløst nettverk på maskinen, men det skal jeg klare å fikse. Må bare få kjøpt meg en lang nok tp kabel først. Håper på posetiv respons
edit: send meg en sms på 90103720 hvis jeg ikke er ved dataen ;)
« Siste redigering: 11 August 2007, 15:51:03 av Bomi »

Delogical

• Deltidsgamer
  • TB Premium
  • Manuell Aimbot
    • Vis profil
    • DELO's Hjemmeside
Sv: Bomi
« Svar #1 på: 11 August 2007, 16:56:06 »
Legger deg til så vi kan spille sammenst public.. jaha, interessert i design altså? me2.
Bye the Sea
For my Father
Roxorloops freestyle

Rozzoe

• Clan Leader
  • Administrator
  • Clanleder
    • Vis profil
    • Trønderbataljonen Lan Party @ 2007 | Battlefield Series
« Svar #2 på: 12 August 2007, 02:39:47 »
Heisann!

Registrer deg her så tar vi en try-out om noen få dager.

-
Rozzoe [cl]...

If idiots could fly, the internet would be an airport...

Bomi

• *
    • Vis profil
« Svar #3 på: 19 August 2007, 22:03:41 »
Ikke for å mase, eller egentlig jo  :innocent:
Er det noe aktivitet eller er det bare meg som ikke har ferie?

taycok

• selvpiner på fulltid
  • Administrator
  • Forum Lakei
    • Vis profil
    • Min side
« Svar #4 på: 19 August 2007, 22:48:37 »
ferien er ferdig 1. september i <TB>
da skal alt gå framover og vi skal kjøre 100% igjen

I have been in this game for long time and it made me an animal.

(22:58:29) (Murer) husker når du tanka for oss den gangen. beste tankeren ever eg har spilt med
(22:41:29) (+GfC|Devon) husker klart og tydelig da vi var mec og du som solotank kom og eide begge to
(15:39:19) (@TB|Liteon) dande æ drømte om dæ i natt
(20:55:59) (@KarskBot) [Global] <TB> Vlpr: you gonna cap a flag as sniper?? good luck
(22:33:25) (@ES`Termii) ja, du er V.I.P i mine øyne^^,
(22:54:22) (@ES`Klevo) tay og viper var jo omtrent hele laget
(16:14:01) (te4m-C-Rise) sist match på drgon tok han ned helli 3 ganger med tank

Angel_Ranger

• *
    • Vis profil
« Svar #5 på: 20 August 2007, 08:28:49 »
Hei Bomi. Ja det er ferie nå. Men vi tørker støv av tastaturet nå.
Liker søknaden din. Dette ser bra ut :)
Snakkes snart på ventrilo.

:innocent: