Skrevet av Emne: t0r0x  (Lest 397 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

t0r0x

• *
    • Vis profil
t0r0x
« på: 17 August 2007, 01:27:39 »
Spill avdeling? BF2142
Navn og nick: Tor Olav Berg / t0r0x
Alder: 25
Kontakt informasjon (msn,mirc,xfire): mrtuborg@hotmail.com
Tidligere spillerfaring/klanerfaring: Startet først ut med clan HbD(heroes by default) fra UK med 1942. RaP(Raptors) fra statene med Vietnam. =BoX= i over 1 år med BF2. Med 2142 har jeg vært med i 82ndID i en måneds tid, men det skjærte seg siden de hadde TS server i Texas som gjorde til at jeg bare lagga ut. Da gidda jeg ikke for bf uten ts =babb...
Ellers har jeg spilt i en del CS:Source klaner som ClanFF, ut.forever, .:AA:., og en del tulleklaner.
Favorittposisjon på slagmarka, både kit og kjøretøy: Assault/Spec Op\'s Tanks / Transport Chopper-Hoovercraft eller hva det kalles.
Hvor mye tid du er villig til å bruke på klanen: Jobber 7-15, alt etter det er gaming tid.
Hva du forbinder med ordet klan/klanfølelse: Godt miljø og sammarbeide.
Hvorfor vil du joine akkurat oss: Jeg vet at dere har holdt på en god stund med 1942,bf2 osv. Og det sier meg at dere er godt organisert og da også har mål som å vinne og ha det gøy.
IRL(in real life) interesser: Musikk(Instrumenter), Gitar, Gaming, Data generelt, Film, Venner og Brettkjøring på vinter\'n.
Annet: Håper det ikke er for sent å søke nå da :)
« Siste redigering: 17 August 2007, 01:44:04 av t0r0x »

Angel_Ranger

• *
    • Vis profil
Sv: t0r0x
« Svar #1 på: 20 August 2007, 08:31:49 »
Hei, Torox.
Legger deg til i msn, så skal du få info om ventrilo etc :)
Og nei, du er ikke for sein. Vi starter opp sesongen snart. Faktisk er dette perfekt tid å `søke\\joine.

:innocent:

t0r0x

• *
    • Vis profil
« Svar #2 på: 20 August 2007, 19:39:35 »
Supert! Sorry forfraværet i helga.. Ble tvangshenta til Ørlandsdagene :)

Angel_Ranger

• *
    • Vis profil
« Svar #3 på: 25 August 2007, 14:17:40 »
Du e lagt t. men finn ikke noen med ditt nick. Hvis du bruker annet nick på msn, kan du da ta forbindelse med mæ.

:innocent:

PS: OMG ørlands dagene... woot!!!!  :p