Skrevet av Emne: camperchief  (Lest 302 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

camper_chief

• *
    • Vis profil
camperchief
« på: 14 September 2007, 14:51:09 »
Lasse Henriksen (camperchief)
etter en lengre periode med spilling sammen med Bernt-Erik(hoppetuss)(helten min :notworthy:)  og en del tid på dere\\\'s VT server har jeg funnet ut at det kan gjøre seg godt med en søknad i denne klanen. jeg koser meg gløgg i hjel på dere\\\'s vt og spilling med dere <TB> gleder meg til hver kveld med spilling sammen med bernt og dere andre  i <TB> senest i går kveld spilte jeg sammen med dere, det var kjempe artig. bf2142 og
team work er noe som henger ekstremt godt sammen. det er noe med denne VT og 2142 som gjør at det blir en slags, \\\"nytelse\\\" :P :cloud:  jeg har spilt med Bernt og gjengen en stund som sagt og har funnet ut at <TB> og 2142 er noe som henger ekstremt godt sammen :wub:  jeg føler at jeg har noe positivt å bidra med her i <TB>. spille stilen min er en stil jeg liker å kalle offensive camping  :ph34r: noe som fungerer superb i titan mode :D er en liten djevel med knife.. noe hedgehog1337 vet godt  :innocent: no offence hedgehog1337. har mulighet til å spille hver dag med unntak av bursdag elller en kamp iblant (som regel på en søndag eller lørdag). den våpen pakken jeg liker best er definitvit support <3  bor i Drammen, ja vet det er langt unna trønderlag :o men skal nok få meg opp til trønderlag etterhvert :) har muligheter til å delta på de fleste arrangemente dere arrangerer, dog det ikke er noe form for eksamner.  Det jeg gjør på fritiden min er SPEIDERN  :lol: og basketball(spiller forward). favoritt sted på slagmarken er der hvor det trengs stortsett da jeg liker meg der det skjer. kjøretøy er noe jeg får til men er helst co-pilot\\\\co-driver. jeg kommer til å bruke den tiden klanen mener trengs. jeg vil møte på alle treninger til klanen og  er meget plikt-oppfyllende. jeg vil bli med i <TB> fordi det føles og er nok den mest riktige klanen for meg, er ikke av den typen som \\\"fun\\\" joiner en klan og er aktiv i en mnd og forsvinner deretter. når jeg er med i en klan så er jeg med i klan og gjør mitt beste til en hvertid så klanen skal klare seg bra og hjelpe mine med trøndere(team mates) for teamwork er noe jeg mener kan tippe vekt skålen over til vår side hvis vi tenker taktisk og ikke bare gun and run over mappet. dette vil kun gjør så du mest sansynelig kan ødelegge for klanen i den matchen. expect nothing but the best  :)

MSN : lassejudo@hotmail.com
XFIRE: camperchief
MIRC: camper chief
VT : camper chief
TS: camper chief
Mvh. Lasse Henriksen

BTW: la til mobil nummer just in case ;) 91691400
« Siste redigering: 14 September 2007, 15:06:38 av camper_chief »

[youtube]1he-eO6Uays[/youtube]