Skrevet av Emne: Hedgehog1337  (Lest 449 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hedgehog1337

• TB Premium
    • Vis profil
Hedgehog1337
« på: 18 September 2007, 18:49:12 »

Spill avdeling:
Battlefield 2142

Navn: Glenn Åge Kåsen
Nick: Hedgehog1337
Alder: 19 År

Skiptvets dypeste skoger. Skiptvet ligger i hjertet av Østfold omkranset av jorder, skog og møkka lukt (aka landet).. ^^,

Kontakt info:
Msn: kill_me44@hotmail.com
Vt: Hedgehog1337
mIrc: Glennj
Tlf: 48175761

Tidligere spillerfaring/klanerfaring?:

Jeg har ikke tidligere spilt i en klan før, men en klan hadde vært midt i blinken for meg.
Jeg har spilt Battlefield 2 en del, men sluttet pga det aldri oppdaterte seg også kom jo Battlefield 2142 og det måtte jeg teste. Så det endte med at jeg spilte BF2142.
Counter strike: Source er noe jeg også har spilt veldig veldig mye av. Det var før jeg fikk Battlefield 2. Jeg holdt på å bli med i en klan i counter strike Source(Xenoclan), men det var fullt før jeg fikk stumpen i gir.

Favoritt posisjon på slagmarka?:

Assault med medic er definitivt det jeg elsker å være. Jeg har alt av unlocks til assault, også har jeg Northern strike, så jeg har 1 eller 2 ekstra unlocks på assault enn vanlig. Jeg elsker å redde folk fra døden og hjelpe. Jeg er tøff i dueller og en jævel til å redde folk. Jeg har referanser hvis det skulle bli nødvendig ^^,. På slagmarken er jeg veldig mye frampå. Dette pga at jeg kan holde fronten oppe ved å redde folk. Selv om det høres ut som om jeg «bare» redder folk så gjør jeg ikke det. La oss ta for oss en fotball bane. Delt opp i 4 deler. Jeg selv, vil plassere meg på fronten og i midten ;)...

Jeg liker fart og spenning, så da er FAV`sene min favoritt. Jeg liker også å være veldig høy og stor, så da faller Walker`n inn som et naturlig valg hos meg. FAV og Walker er mine favoritter.

Hvor mye tid er du villig til å bruke på klanen?:

I tiden fremover skal jeg forhåpentligvis flytte, pga at jeg kanskje får lærlingplass i Halden. Men når jeg får slått meg til ro og fått orden på ting og tang så er jeg klar som et tre...
Jeg vil bli med på treningskamper og cuper så ofte jeg kan. Jeg har også en kjæreste som jeg må ta meg av. Med litt prioritering og samarbeid skal nok dette gå bra.

Hva du forbinder med ordet klan/klanfølelse?:

http://en.wikipedia.org/wiki/Clan_%28computer_gaming%29 :woot: :woot:

Men jeg selv, personlig, forbinder ordet klan som noe morsomt,seriøst og samhold. Samarbeid i klan er en veldig viktig del å ta fatt i, men også det å ha det gøy samtidig som det er dønn seriøst, og alvorlig, er også en veldig viktig del. En klan blir en slags familie. Medic (aka mor) passer på at de andre føler seg bra og de som styrer walkern er store bror som ordner opp. Sniperne er lillebror i bakgrunn og engineer (aka «kloke» bestefar) som reparer kjøretøyene og blåser fiendens kjøretøy med sprengstoff til himmels.. Artig.. ^^,

Hvorfor vil du joine akkurat oss?:

Jeg vil joine dere fordi jeg har hørt og opplevd at dere er en trivelig klan med trivelige mennesker. Dere er ikke bare trivelige, men veldig flinke i det dere gjør og driver med. Jeg har lyst til no mer strategisk i BF2142 og det er akkurat det dere er flinke til. Jeg har allerede skaffet meg venner i TB klanen (Bernt Erik, Juggster91/kurt_knut) og venner utenfor klanen Kengro, camper_chief og Thor.
Humoren og humøret er ikke til å klage på ;)..
Jeg har også hørt om TB lenge før jeg spilte Battlefield 2. I counter strike har jeg sett TB folk feks..
Alt jeg har å si er: TB = Gode spillere, moro, seriøst og sosialt ;)..

IRL(in real life) interesser?:

Jeg liker å spille gitar. Skal ikke se bort ifra at det blir noen strofer på VT engang :P. Akkurat nå så driver jeg å trener og spiller Battlefield 2142. Jeg er nesten fullt utdannet Service Elektroniker, mangler bare 1 år med lærling.
Jeg har også noen modellfly, som betyr at jeg også liker å fly (ja det er med motor og bensin og kontroll) :P.. Jeg liker å høre på musikk, som feks: metallica, HIM, Barry white (tro meg, den musikken får klærne til damene til å falle av :D), Steve vai, eric johnson, Joe satriani, osv osv osv..

Annet?:

Hvis dere vil spille med meg så er det bare å ta kontakt. Jeg er å treffe på TB sin server nesten hver dag mellom kl 20:30 til maks kl 00:00. Legger til stats sia mi på EA: http://battlefield.ea.com/battlefield/bf2142/PlayerDetails_Player.aspx?Lang=us&SrchName=&PID=105031676&Profiles=
Btw, Bernt Erik Sandnes er en person dere kan snakke med hvis dere lurer på åssen jeg er i krig. Han er min referanse :P hehe.

Oi, litt lang søknad.. Men men ^^,.

Sees på slagmarken!

Mvh Glenn Åge aka Hedgehog1337.

« Siste redigering: 19 September 2007, 14:44:50 av Hedgehog1337 »

Hedgehog1337

• TB Premium
    • Vis profil
Sv: Hedgehog1337
« Svar #1 på: 19 September 2007, 23:13:31 »
Er det noen her? =/

taycok

• selvpiner på fulltid
  • Administrator
  • Forum Lakei
    • Vis profil
    • Min side
« Svar #2 på: 19 September 2007, 23:49:35 »
Heisann, og takker for søknaden!

Nå skal jeg opplyse om at vår 2142-seksjon har gått igjennom en noe hard og trang fødsel. Du har skrevet en seriøs søknad, og du fortjener et like seriøst svar..

Vi hadde først problemer med å skaffe nok folk. De fleste som søkte var unge gutter som ikke passet inn i miljøet hos de som kom fra BF2-avdelingen. Hvis du leser blandt de forrige oppdager man et mønster. Det skal også være sagt at TB er en klan hos de som er noe mer aktive enn gjennomsnittet, og mange av de som søkte var blandt de som bare spiller en gang i blandt. Det er ikke godt nok i klan-sammenheng. Man må trene for å bli god. Det ble også da slik at veteranene fra BF2 hadde et nivå som var ganske annerledes enn de fleste som søkte. Nå skal det sies at vi har tro på at folk kan raskt bli mye bedre, og vi søkte ikke etter veldig gode folk til å begynne med, men forskjellen på de som brukte 5 timer om dagen på 2142, og de som brukte 1/2 time ble raskt åpenlyst. Det vi så etter mest, uansett, var modenhet.

Vi begynte å trene med en annen klan, og vi fikk inn folk som var både moden og relativt gode, men de spilte sjelden public, og av den grunnen ble det ikke så mye kontakt med dem. Vi prøvde uansett, men usikkerheten om de kom til å dukke opp, og noe manglende organisering grunnet i at vi manglet folk til trening og kamper. Vi klarte i de fleste tilfeller å få tak i nok folk, men når det skjer 5 min før start, så blir det stress, usikkerhet og ikke så god trening. Strategi må gjennomgås, man må varme opp og generelt komme inn i stemningen. Da det så ut som det gikk bedre kom det jeg vil kalle døds-støtet.

Vi startet i SAW - 2142-seksjonen. Vi la oss i en gruppe hvor vi trodde vi skulle gjøre det noen lunde bra. Vi ble knust sønder og sammen. Det er en ting når du føler at de andre på laget ikke gjør som de skal, eller rett og slett ikke er gode nok. Det er en annen at motspillerene hadde overlegne taktikker. Det er en tredje at man rett og slett ikke får til å gjøre noe som helst. Ingen av disse beskriver de erfaringene vi hadde i kampene vi spilte.

Til da hadde vi så og si knust de vi møtte på i treningskamper, og på public kan jeg trygt si at jeg merket meg de som nådde opp mot det nivået jeg spilte på. Kun de andre i TB kunne så og si sammenlignes, og den følelsen jeg fikk når jeg måtte ta ut de fra TB var nær de eneste gangene jeg følte at jeg fikk reel motstand.

Følelsen jeg satt igjen med etter klankampene våre var rett og slett et stort hakeslepp. Jeg tuller ikke når jeg sier at de traff med hvert eneste skudd, samme hvor vi var, og de visste hvor vi var hen uansett (Vi spilte ikke med commander). Vi trodde vi hadde blitt overkjørt fullstendig. Jeg er en åpen fyr - jeg begynner ikke automatisk å rope \"cheatere\" med en gang - vi hadde ikke spilt mange klanskamper. Men det stoppet ikke meg fra å lure. Wasp, som er i mine øyne blant de beste i verden i BF2142 hadde også sine sterke tvil - noe han ga uttrykk for. Vi var blitt knust, og noe tamme - trodde vi.

Det skulle bli nok en klankamp med det samme utfallet x2. Ja, x2. Vi ble overkjørt x2. De samme tegnene, de samme greiene. På dette tidspunkt hadde vi opplevd ekstrem motgang og ekstrem medgang. Vi visste ikke hva vi skulle tro, og oppmøtet ble dårligere og dårligere. Vi spilte bedre på utenlandske servere enn på våre egne, og dette gjorde forvirrelsen enda større.

Vi sluttet i ligaen etter noen få kamper. Å spille kamper hvor man allerede visste utfallet var det ingen som syntes var noe morro. Noen syntes det var artigere å spille public (skal innrømme jeg var en av dem), andre mistet interessen for spillet eller tok seg en pause. 2142-avdelingen tok sommerferie, og nå er det usikkerhet hva som skal skje til skolestart. Mange av våre spillere er studenter og elever, så klanen bruker og ta en naturlig pause i denne perioden.

Mot slutten av august vil vi ha et sikrere svar, og da vil vi ha et bedre svar til deg også. Jeg vil anbefale deg å legge til Angel-Ranger, Wasp, JDope og meg til å starte med, så blir det sikkert noe spilling sammen public. Vi tror i å bli kjent med folk først - det viser seg raskt om folk passer sammen eller ikke. TB er like mye en sosial klan som en spill-klan.

edit: svaret er at TB2142 er lagt ned

Nå skal det sies at de klanene vi møtte på ble senere vist til å faktisk være cheatere. Dette har i mine øyne lite å si, men det kan hende det for andre har det.

I have been in this game for long time and it made me an animal.

(22:58:29) (Murer) husker når du tanka for oss den gangen. beste tankeren ever eg har spilt med
(22:41:29) (+GfC|Devon) husker klart og tydelig da vi var mec og du som solotank kom og eide begge to
(15:39:19) (@TB|Liteon) dande æ drømte om dæ i natt
(20:55:59) (@KarskBot) [Global] <TB> Vlpr: you gonna cap a flag as sniper?? good luck
(22:33:25) (@ES`Termii) ja, du er V.I.P i mine øyne^^,
(22:54:22) (@ES`Klevo) tay og viper var jo omtrent hele laget
(16:14:01) (te4m-C-Rise) sist match på drgon tok han ned helli 3 ganger med tank

Hedgehog1337

• TB Premium
    • Vis profil
« Svar #3 på: 20 September 2007, 00:05:53 »
Nå skal jeg ikke quote den lange du skrev nå. Sparer litt plass ^^, .. Men det du sier er helt rett. Kanskje når vi har spilt en del ganger sammen på public, så kan vi tenke på å starte en TB2142 klan igjen? Det er bedre å kunne kjenne alle spillerne sine ut og inn. Selv om de er gode/skilled så er det ikke sikkert de klarer å samkjøre sammen med en klan. Og det er det man må sile ut hvis man skal ha en god klan.
Men jeg skal legge til deg og de du nevnte. Jeg har allerede spilt veldig mye Bernt Erik på public. Jeg stortrives i public og det viser scoren også ;).

Vi får avtale tid når vi skal spille. Jeg ser fram til mange timer med morro i public med dere ;).
Jeg er ikke en av de som sitter en halv time på BF2142, tvert imot. Jeg sitter så og si altfor mye :P men spilletiden min er nokså ugunstig grunnet klokkeslett. Jeg bruker å spille til klokka nærmer seg soloppgang noen ganger og det er veldig ugunstig.

Men som sagt, jeg spiller med Bernt og kameratene fra klokken 20:30 og utover ;). Jeg gjør heller ingenting om dagen så er bare å si ifra hehe ^^,..

takker for et langt og godt svar. Da fikk vi iallfall hørt historien som ikke endte så godt :P.

Btw, det er trist at man møter folk som cheater. Det er veldig dårlig \"gamer-ånd\" å gjøre sånt mot andre seriøse spillere.

Men takk takk. Legger deg/dere til ;)..

Mvh Glenn Åge
« Siste redigering: 20 September 2007, 00:14:25 av Hedgehog1337 »

taycok

• selvpiner på fulltid
  • Administrator
  • Forum Lakei
    • Vis profil
    • Min side
« Svar #4 på: 20 September 2007, 00:30:11 »
:) var ikke jeg som skrev, så \"meg\" i mitt inlegg er delogical

IN YOUR FACE DELO!!

den ble skrevet i starten av august? jaja
tb 2142 er lagt ned så jeg har ingenting med 2142 å gjøre, men jeg posta denne her pga du hadde skrevet ett langt innlegg

I have been in this game for long time and it made me an animal.

(22:58:29) (Murer) husker når du tanka for oss den gangen. beste tankeren ever eg har spilt med
(22:41:29) (+GfC|Devon) husker klart og tydelig da vi var mec og du som solotank kom og eide begge to
(15:39:19) (@TB|Liteon) dande æ drømte om dæ i natt
(20:55:59) (@KarskBot) [Global] <TB> Vlpr: you gonna cap a flag as sniper?? good luck
(22:33:25) (@ES`Termii) ja, du er V.I.P i mine øyne^^,
(22:54:22) (@ES`Klevo) tay og viper var jo omtrent hele laget
(16:14:01) (te4m-C-Rise) sist match på drgon tok han ned helli 3 ganger med tank