Skrevet av Emne: Volfpac wants in  (Lest 579 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Volf

• *
    • Vis profil
Volfpac wants in
« på: 27 Desember 2007, 17:25:53 »
God dag

Spill avdeling?(bf2 eller bf2142) BattleField2
Navn og nick: Erik / Volfpac
Alder: 15
Kontakt informasjon (msn,mirc,xfire): Kisen_erik@hotmail.com , xfire: Volfpac1 Har ikke MIRC men vil gjerne lære hvordan å bruke det.
Tidligere spillerfaring/klanerfaring: jeg har spilt hele battlefield serien utenom 2142. Klanerfaring har jeg en del av, bl.a som medlem av =HunT= eller Reliability om du vil, jeg har vært i Valhall og har akkurat avsluttet karrieren min i .:SoR| på et halvt år. Utenom det så har jeg spilt utrolig mange pcwer med diverse klaner som stepin.
Favorittposisjon på slagmarka, både kit og kjøretøy: For tiden så har jeg holdt meg til medic og sniper, Spesielt M16. HW drev jeg mye med før og da holdt jeg meg til Heli og fly. var rimelig god både som pilot og gunner i begge kjøretøyene og god som både solo og med andre. Har som sagt holdt meg til inf for tiden så jeg har nok blitt en del dårligere i lufta men kan jobbe meg opp igjen om det skulle hjelpe.
Hvor mye tid du er villig til å bruke på klanen: Jeg er villig til å bruke så mye tid som trengs. Jeg har enkelte ganger en del å gjøre på skolen men utenom viktige prøver og lignende så har jeg stort sett god tid.
Hva du forbinder med ordet klan/klanfølelse: Klanfølelse er for meg et samkjørt godt lag som utenom seriøse kamper også kan ha mye gøy utenom spillet og.
Hvorfor vil du joine akkurat oss: Fordi jeg vet godt at dere kan lære meg mye og fordi jeg føler at jeg kan utvikle meg mye i klanenmiljøet deres.
IRL(in real life) interesser: Jeg har akkurat bygd meg en pc og er rimelig HW interessert angående PCer.. Utenom det driver jeg mye med trening, både bryting og treningsstudio. Når jeg kan går jeg på treningsstudio 6ganger i uka men det dropper jeg om jeg må holde meg til klanen eller har viktige prøver. Ellers så driver jeg med radiostyrte nitrobiler.
Annet: Har stort sett ingenting annet å si. Tror egentlig jeg er litt under deres nivå og tror egentlig ikke jeg kommer inn men jeg har ingenting å tape på å prøve.

Mvh Erik / Volf

taycok

• selvpiner på fulltid
  • Administrator
  • Forum Lakei
    • Vis profil
    • Min side
Sv: Volfpac wants in
« Svar #1 på: 30 Desember 2007, 19:22:12 »
Hei, vi har en liten Juleferie i TB som du sikkert forstår.

Vil gjerne prøve deg ut på nyåret.
Vi driver for tiden å øver til UEESA, 15v15 turnering. Så håper du liker mye folk, og mye stress ;)

(Trodde det var 16års aldersgrense på trenings studio jeg? ;p )

I have been in this game for long time and it made me an animal.

(22:58:29) (Murer) husker når du tanka for oss den gangen. beste tankeren ever eg har spilt med
(22:41:29) (+GfC|Devon) husker klart og tydelig da vi var mec og du som solotank kom og eide begge to
(15:39:19) (@TB|Liteon) dande æ drømte om dæ i natt
(20:55:59) (@KarskBot) [Global] <TB> Vlpr: you gonna cap a flag as sniper?? good luck
(22:33:25) (@ES`Termii) ja, du er V.I.P i mine øyne^^,
(22:54:22) (@ES`Klevo) tay og viper var jo omtrent hele laget
(16:14:01) (te4m-C-Rise) sist match på drgon tok han ned helli 3 ganger med tank

Volf

• *
    • Vis profil
« Svar #2 på: 30 Desember 2007, 20:59:42 »
Mye folk og mye stress er jeg glad i^^

PS.. treningsstudio... når man trener på bryteklubben som eier studioet så får man starte der som 15 åring ^^ Merka forresten at dere hadde tatt juleferie ja.. men det er ikkje noko problem veit du ;) Står vel kanskje ikke gått fram om man viser seg å være utålmodig.. xD

taycok

• selvpiner på fulltid
  • Administrator
  • Forum Lakei
    • Vis profil
    • Min side
« Svar #3 på: 30 Desember 2007, 21:59:09 »
;) når man søker i romjulen så kan det bli litt venting.
Bare vent til tirsdagen og utover, så skal vi se å få opp noen kamper.

(22:58:29) (Murer) husker når du tanka for oss den gangen. beste tankeren ever eg har spilt med
(22:41:29) (+GfC|Devon) husker klart og tydelig da vi var mec og du som solotank kom og eide begge to
(20:55:59) (@KarskBot) [Global] <TB> Vlpr: you gonna cap a flag as sniper?? good luck
(16:14:01) (te4m-C-Rise) sist match på drgon tok han ned helli 3 ganger med tank

taycok

• selvpiner på fulltid
  • Administrator
  • Forum Lakei
    • Vis profil
    • Min side
« Svar #4 på: 04 Januar 2008, 00:19:35 »
har lagt deg til på xfire og msn, så får vi vel se at det blir litt snakking og spiling snart utover ;)