Skrevet av Emne: Søknad:D  (Lest 546 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

KrissisI.

• *
    • Vis profil
Søknad:D
« på: 14 Januar 2008, 19:18:07 »
Hallo!:)

Spill avdeling?(bf2 eller bf2142) bf2
Navn og nick: Navn: Kristoffer Nick: KrissisI.
Alder: 15 år
Kontakt informasjon (msn,mirc,xfire): Msn: clan-side@hotmail.com mirc: KriMson Xfire: kan fikse!
Tidligere spillerfaring/klanerfaring: Har spilt Bf2 nå i 2 år og har vært med i TASA, Battlestar.no og KFS i claner. Men har også spilt css/cs i 2-3 år nå så har god erfaring med skyte spill! men nå frister det å satse veldig med bf2...
Favorittposisjon på slagmarka, både kit og kjøretøy: For det meste pleier jeg og være medic/antitank og var/er en som har flyd jagerfly/helikopter i tiligere claner og mye på public så har mye erfaring med det!=) Men nå i det siste har jeg drevi veldig mye med inf. men føler ikke jeg har mista noe av efaringene mine i luften :lol:
Hvor mye tid du er villig til å bruke på klanen: Ganske mye! jeg spiller veldig mye vær dag så lover at jeg kommer til å bli en ganske aktiv person og ofc kommer jeg til å møte opp på alle pcw/mix/prac.
Hva du forbinder med ordet klan/klanfølelse: Jeg mener at klanfølese er at man kan spille sammen og er et bra samarbeids team!
Hvorfor vil du joine akkurat oss: Fordi har hørt veldig mye positivft om dere i bf2 miljøet og Kurt_knut sa jeg burde søke:=)
IRL(in real life) interesser: Jeg intresserer meg for blant anna jakt/rc bil/twintip/softgun/hockey og mange flere ting! :D
Annet: har vel ikke så mye anna å si en at jeg kan dra på lan/bootcamps og er vært til å få trye=)!:D

MVH: Kristoffer =)

taycok

• selvpiner på fulltid
  • Administrator
  • Forum Lakei
    • Vis profil
    • Min side
Sv: Søknad:D
« Svar #1 på: 14 Januar 2008, 19:59:28 »
Hei kristoffer.

Jeg har aldri hørt om noen av dine klaner fra før av, og ser at du nesten ikke har spillt med KrissisI. accounten din.

Men vi skal nok få teste deg ganske så snart, men nå for tiden har TB mange kamper, men vi har ikke lov til å spille med nye spillere i de divisjonene vi er med i.
Men vi spiller jo også clanbase, så der går nok bra med kamper for nye spillere også.

I have been in this game for long time and it made me an animal.

(22:58:29) (Murer) husker når du tanka for oss den gangen. beste tankeren ever eg har spilt med
(22:41:29) (+GfC|Devon) husker klart og tydelig da vi var mec og du som solotank kom og eide begge to
(15:39:19) (@TB|Liteon) dande æ drømte om dæ i natt
(20:55:59) (@KarskBot) [Global] <TB> Vlpr: you gonna cap a flag as sniper?? good luck
(22:33:25) (@ES`Termii) ja, du er V.I.P i mine øyne^^,
(22:54:22) (@ES`Klevo) tay og viper var jo omtrent hele laget
(16:14:01) (te4m-C-Rise) sist match på drgon tok han ned helli 3 ganger med tank

KrissisI.

• *
    • Vis profil
Sv: Søknad:D
« Svar #2 på: 14 Januar 2008, 20:06:01 »
har også en bruker som heter Specialdeltas den er mye høyere=)