Skrevet av Emne: Juvstad's søknad  (Lest 377 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Juvstad

• *
    • Vis profil
Juvstad's søknad
« på: 27 Mars 2008, 20:28:17 »
Hei!
Jeg heter Terje Juvstad.
18år
Ingame nicket mitt er "Juvstad"
Kommer fra Øyer, liten kommune som ligger like utenfor Lillehammer.
Det jeg liker å drive med irl er vel, henge med venner, bli litt full, se en god film, også veldig glad i ishockey og ellers utenom det så er det vel nesten bare data..

Jeg har drevet med fps spill siden jeg var 11-12 år tenker jeg, hvertfall på pc, derav er counter-strike 1.6 det jeg har brukt mesteparten av tiden på. Jeg har også hatt et par timer med BF1942 og BF2 også, men det var bare for og spille med venner på LAN og Online ettersom jeg ikke likte gameplayet noe særlig der..

Da CoD 4 kom ut, så kjøpte jeg det først på Playstation 3( ja, jeg vet, sviker..) og joinet en klan ved navn "ATB (Angry Teddy Bears)" som da var en norsk sammenslutning av norske konsollspillere.. Jeg gikk ganske fort lei å var ikke kjapp med å komme meg tilbake til cs karrieren.
Jeg har vært med nesten utallige klaner og vet hva som ligger i ordet "klan".
Da jeg kjøpte CoD 4 på Steam for noen dager siden, var det fordi jeg fikk det cracka av en kompis på LAN noen måneder tilbake i tid. Etter det hadde jeg 2 dager ingame cirka, før jeg kjøpte det på steam og fant ut at jeg ville inn i klanmiljøet der. Da jeg sier klan, så mener jeg en klan som består av:
- Aktive spillere
- Litt humor iblandt, ikke bare strekmunner. Man skal ha litt moral og stemning
- Planlagte tider hvor vi trener sammen/spiller kamper, slik at man også kan ha et sosialliv og ikke må sitte på pcn vær dag i tilfelle man skal spille.
- Ha mot og ikke gi opp

Jeg er nå rank 33 med 10timer ingame. Satser på og bli 55 om ikke så altfor lenge, har vært påske og hatt influensa nå, så har ikke fått spillt så altfor mye. Jeg er tilgjengelig for spilling hele uka.

Jeg kan kontaktes på mail/msn: tjuvstad@gmail.com
Sprader også rundt på deres irc chan under nicket "Juvstad"

Grunnen til at jeg vil bli et stolt medlem av TB, er på grunn av at jeg har hørt mye bra om dere, vet dere er seriøse ( det kan man se på trofè hylla), og også norske.
Jeg ser frem til og få svar, ettersom jeg håper dere har forstått, så vil jeg ikke denne klanen noe vondt, bare godt:)

mvh
Terje Juvstad

Edit: bare fyllte inn et par mangler..
« Siste redigering: 27 Mars 2008, 20:34:20 av Juvstad »

Rozzoe

• Clan Leader
  • Administrator
  • Clanleder
    • Vis profil
    • Trønderbataljonen Lan Party @ 2007 | Battlefield Series
Sv: Juvstad's søknad
« Svar #1 på: 28 Mars 2008, 09:16:10 »
Heisann, meget bra søknad.

trykk her for å joine oss som try.

-
Rozzoe [cl]...

If idiots could fly, the internet would be an airport...