Skrevet av Emne: Warwigan1's søknad  (Lest 379 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

warwigan1

• *
    • Vis profil
Warwigan1's søknad
« på: 31 Januar 2009, 21:35:25 »
Avdeling? TB-Chill
Navn og nick: Eivind (og Warwigan1 på slagmarken)
Alder: 14 (jeg fyller 15 i April så jeg håper det går greit. Har snakket med Bernt Erik (NickyZero) han sa der var greit)
Kontakt informasjon (msn,mirc,xfire): eivind.sandell@hotmail.com eller eivind.sandell@gmail.com Skype: eivind.sandell (warwigan1)
Tidligere spillerfaring/klanerfaring: Vår leder av en norsk warrock ( http://warrock.gamersfirst.com/new_user.php?cid= ) klan i et halvt år. Spilte veldig seriøst.
Favorittposisjon på slagmarka(aggro/deff), kits: Det varierer på bane til bane. Men bruker mest sub machine gun med extreme conditioning. Kommer til å bruke Overkill med Sniper/Sub machine gun når jeg får det da.

Hvor mye tid du er villig til å bruke på klanen: Spiller cod 4 for det meste 1 til 2 timer. Spørs om jeg har mye lekser eller ikke. 2-5 timer i helgene.

Hva du forbinder med ordet klan/klanfølelse: Nyte spillet med andre folk og ikke bare være lone wolf.
Hvorfor vil du joine akkurat oss: Bernt Erik (NickyZero) la ut at TB søkte medlemmer, jeg ønsket en Cod 4 klan og TB virket jo som en veldig god klan.

IRL(in real life) interesser: Downhill sykling, innebandy, snowboard og gaming seff
Alt av HW og SW iorden? Har headsett med mic og skype og Vt
Annet: Er ikke trønder tho :lol: Er i lvl 29 for tiden men satser på å komme opp minst en level pr dag.

Rozzoe

• Clan Leader
  • Administrator
  • Clanleder
    • Vis profil
    • Trønderbataljonen Lan Party @ 2007 | Battlefield Series
Sv: Warwigan1's søknad
« Svar #1 på: 03 Februar 2009, 20:32:20 »
Takk for søknaden, Eivind. Skal snakke med de andre, så er det mulig du får en try hos oss!

-
Rozzoe [cl]...

If idiots could fly, the internet would be an airport...

warwigan1

• *
    • Vis profil
Sv: Warwigan1's søknad
« Svar #2 på: 04 Februar 2009, 20:22:13 »
Ey, takk :)