Skrevet av Emne: Idag er release!  (Lest 914 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Litestorm

• Moderator
    • Vis profil
    • Erlendfoto
Idag er release!
« på: 27 Mars 2009, 01:02:26 »
Ja, du leste rett. Nesten i vertfall. Battlefield Heroes slippes ikke ut idag, men teknisk sett funker updaten idag som en release for oss som er med i Betaen. Hvordan? Jo, fordi de characterene vi lager nå, får vi med oss inn i det ferdige spillet. Det blir ikke flere character wipes, og det er DISSE characterne som teller!
Så egentlig begynner vår tid med Battlefield Heroes idag! Tror ikke DICE kommer til å lese dette forumet, så om vi røper noen hemmeligheter her burde ikke være til noen stor skade, men jeg minner på at NDA'n fortsatt gjelder, og ber om at ingen bryter denne. Blir man oppdaget vil accounten din bli stengt, og uten den blir det ikke mye Heroes med Trønderbataljonen.

Nå når Battlefield Heroes er "sluppet ut" ser vi helst at dere som medlemmer skrur ett hakk opp, og blir en del mer aktive enn dere allerede er. Nå begynner det, nå teller det. Levelrace begynner selvsagt med en gang beta'n er oppe igjen, og personlig kommer jeg ikke til å gjøre stort annet enn å spise, drite og spille heroes til jeg er max lvl. Nå sier jeg ikke at alle MÅ gro seg til max lvl den første dagen, men for at man skal vise seg et aktivt og trofast medlem er første steg å være aktiv. Spill mye, spill sammen, og vær så Ventrilo serveren vår så sant det lar seg gjøre. Er man på PC'n, er man på Ventrilo sammen med oss andre. Selv om man ikke skal spille akurratt da.

I forbindelse med Characters er det kanskje noen som lurer på om vi skal skrive <TB> (eller lignende) foran eller bak nicknavnene våre. Det trenger dere IKKE gjøre. Det er ikke nødvendig, og det er mulig at en "Clan Tag" option vil bli lagt til i en senere update.

Vi snakkes vel snart, og måtte den beste helten vinne når vi møtes "on the battlefield" i helga!

Nintendofreak

• *
  • Hier wird es leben, rai rai!
    • Vis profil
Sv: Idag er release!
« Svar #1 på: 31 Mars 2009, 14:51:29 »
Hva kaller du deg i betaforumene, litestorm? Litestorm der også? Og hva heter Heroene dine?

Litestorm

• Moderator
    • Vis profil
    • Erlendfoto
« Svar #2 på: 31 Mars 2009, 17:24:32 »
Jeg kaller meg Litestorm  :woot:
I spillet heter jeg så godt som "OhMyGod"  :D Har også en soldier som heter Litestorm, men jeg spiller på OhMyGod, (commando'n) :D

Nintendofreak

• *
    • Vis profil
« Svar #3 på: 01 April 2009, 18:29:06 »
Og du er royal?

Litestorm

• Moderator
    • Vis profil
    • Erlendfoto
« Svar #4 på: 01 April 2009, 22:07:46 »
Alle i TB er royal :D Det har vi stemt over :)

Nintendofreak

• *
    • Vis profil
« Svar #5 på: 01 April 2009, 22:10:11 »
Tenkte du kanskje hadde en national på si eller noe sånt:p

viking665

• Moderator
    • Vis profil
« Svar #6 på: 26 August 2009, 23:38:06 »
BF Heroes er kommet ut, gammel tråd. Den stenges, kommentarer på moderering gjøres via PM.