Skrevet av Emne: [CoD:MW2]Kurtz søker medlemskap hos dere.  (Lest 400 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kurtz

• *
    • Vis profil
[CoD:MW2]Kurtz søker medlemskap hos dere.
« på: 24 November 2009, 20:51:12 »
Avdeling? TB-Chill helst da jeg anser meg selv som en casual. Jeg spiller daglig, men når jeg selv har lyst. Arbeid og hjemmestell krever sitt, samt at jeg tegner en del på AutoCAD (som er tidkrevende).

Navn og nick: Pål Arne heter jeg, Kurtz kaller jeg meg ingame. Vel, jeg har kalt meg det i stort sett alt jeg har spilt.

Alder: 27 år... still counting..

Bosted: Othilienborg, Trondheim. Kjøpte oss leilighet her i år og trives med det. Inviterer glatt til peiskos og øl!

Kontakt informasjon (msn,mirc,xfire): MSN (pbruvold@c2i.net) - Mirc (kaller meg fremdeles Kurtz) - Steam (pbruvold@broadpark.no)

Tidligere spillerfaring/klanerfaring: Lang historie. Jesus, det er lenge siden. Tar bare med det viktigste! Mitt første spill sånn MMORPG/MMOShoot-em-Up-like var vel Ultima Online, gikk deretter over til CS da det ble lansert, som igjen ble skiftet ut da Battlefield Vietnam kom ut. Har spilt en del i BF-serien. Var ikke inntil da CoD:MW ble lansert før jeg ble skikkelig hekta på den serien også. Spilte spesielt mye World at War også.
Har også en lang karriere som WoW-spiller før jeg la opp. Jeg og et par andre trøndere startet det som etterhvert ble kjent som norges største norsktalende guild (vel, blant topp 3 i hvertfall) som heter The Dragonfell Tribe (Vi fant ut at det var best med en internasjonal tittel).
Men nok om det.

Favorittposisjon på slagmarka(aggro/deff), kits: Aggro, liker berserk-klassen min. Akimbo + P90 (eller et annet våpen) eier det meste... close combat..

Hvor mye tid du er villig til å bruke på klanen: Nesj, kan vel bidra både smått og stort her og der jeg. Dere blir ikke kvitt meg så lett hvis jeg blir tatt opp i hvertfall. :innocent:

Hva du forbinder med ordet klan/klanfølelse: Tilhørighet og samspill.

Hvorfor vil du joine akkurat oss: Fordi det er en klan av trøndere. Jeg bor i Trøndelag, og vil være nært mitt "community". Dere har også historie, noe jeg verdsetter.

IRL(in real life) interesser: Jeg jobber til daglig som møbelsnekker. Jeg er sammen med dama (vel, vi bor oppå hverandre praktisk talt) og venner ellers. Tegner møbler og drikker meg full.. en gang iblant.

Alt av HW og SW iorden? Clean install m/ win 7. Går som ei kule!

Annet: Nå skal det sies at jeg søker meg inn som generelt medlem med muligheter for klanspilling i CoD:MW2:)
« Siste redigering: 24 November 2009, 20:58:31 av Kurtz »

Vaffe

• Vaffelsteiker og den som hold gamera me strøm.
  • Administrator
  • Ska det værra ei vaffels sjø?
    • Vis profil
    • www.tronderbataljonen.com
Sv: [CoD:MW2]Kurtz søker medlemskap hos dere.
« Svar #1 på: 24 November 2009, 21:39:55 »
heisann takk for søknaden.

den sendes videre opp i systemet.

ettersom at trønderbataljonen har vært en aktiv klan igjennom snart 6-7 år så er vi en gjeng som kommer i fra alle kanter av Norge, så det er nok ikke bare trøndere.

Som en av norges eldste klaner så, er det et håp om at du kan/ har planer om å spille bf 1943 eller bfbc2, noe som vi kanskje kommer til å satse på.

En av de få:)

Å den eneste 1:)

Dande

• Administrator
    • Vis profil
Sv: [CoD:MW2]Kurtz søker medlemskap hos dere.
« Svar #2 på: 24 November 2009, 22:17:02 »
Hej

Da Mw2 ikke ble som PC-Communityet ville at det skulle bli (aka med dedicated servere, record demo, osv) så gikk dette fra å bli det store neste CoD spillet til å bli et glorifisert publicspill. Vi i TB kommer nok ikke til å sette opp et lag i dette spillet, men siden det er veldig mange her som har det så kommer vi til å ofte samles å spille public.
Vi kommer nok også prøve å få til små kamper mot kompisklaner, men neppe noe mer seriøst enn dette.
Også så er det under en månedstid til de i TB som enda studerer er ferdig med studiene for dette semesteret og tar en velfortjent juleferie. Etter nyttår så er det 3 korte måneder til Bad Company 2 blir sluppet ut og det blir enten det eller bf1943 (release date unknown) som kommer til å bli vårt hovedfokus.
Så du får tenke på hva du vil gjøre..

- Dande