Skrevet av Emne: Søknad - Lddn  (Lest 330 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lddn

• *
    • Vis profil
Søknad - Lddn
« på: 25 Mars 2010, 07:41:34 »
Navn og nick: Kenneth Lodden aka Lddn
Alder: 23
Kontakt informasjon (msn,mirc,xfire): Xfire: tkhlodden(ja jeg vet at der er FAIL, men ble nå en gang sånn:p) Sitter også på mIRC en deres.

Tidligere spillerfaring/klanerfaring: Mitt første onlinespill var BF2, og hadde der som de fleste x antall timer public da med TKH før jeg joinet Virtual Gaming. I Virtual Gaming har jeg vært Leader For Bravo avdelingen før vi samlet lagene, i det nye bf2 laget fungerer jeg som 2sl. Har erfaring fra Clanbase ladder, ESL, Esportheaven night cup, utenom det har vi planer å spiller den siste OpenCup`en i bf2.

Favorittposisjon på slagmarka, både kit og kjøretøy: I bf2 Kjørte jeg selvsagt hovedsakelig medic, i BC2 foretrekker jeg enten Engineer/AT? kittet eller Assult men kan også fungere som medic, selv om PKM stinker IMO. Vet ikke hvilke roller man etterhvert vil trenge i bc2 8 on 8 men har ingen problem med å tilpasse meg den rollen som trengs.

Hvor mye tid du er villig til å bruke på klanen: Har som regel ikke anledning til å spille i helgene, de gangene jeg kan er det som regel kveldstid søndager, ellers har jeg som regel tid til spilling hver ukedag på kveldstid hvis det trengs.

Hva du forbinder med ordet klan/klanfølelse: Stikkord for meg her er sammarbeid og Organisert gaming, samtidig som et godt miljø er essensielt for hvor godt en klan skal fungere.

Hvorfor vil du joine akkurat oss: Jeg har aldri spilt med dere før og heller ikke mot dere så vidt jeg vet, men har hørt mye bra om dere fra andre. I tillegg er det jo å foretrekke å spille med gode folk, og jeg vet at spillere som f.eks Murer, dande og noCk er folk som som regel holder et høyt nivå. I tillegg er det flere av dere som har god erfaring bra bf2 8 on 8 noe jeg vil tro er en stor fordel når man skal ta til på BC2.

IRL(in real life) interesser: Fotball( FKHaugesund og L`pool) ØL, My homeboys ofc, damer (er vel litt KapteinObvious men tar det nå med:p)

Annet: Bc2 spillinga vil da komme ved siden av BF2 spillingen i Virtual. Vi har som sagt tenkt å delta i bf2 OC 2010, men begynner bli lei bf2 og kunne tenke meg å spille bc2 men i Virtual er det veldig lite stemmning for bc2 og det er litt av grunnen til at jeg søker hos dere. I Virtual blir det skjeldent mer en 1-2 bf2 matcher i Uken og med tenken på aktiviteten i bf2 burde ikke være noe problem, men det er jo selvsagt opp til dere å bestemme:)

Mvh
kenneth aka Lddn

JDope

• Administrator
    • Vis profil
Sv: Søknad - Lddn
« Svar #1 på: 14 April 2010, 00:29:07 »
Søknaden din vil bli behandlet innen kort tid. Beklager at dette tar tid, men fokuset vårt den senere tid har vært Kark Køppen, der vi står som arrangør.