Skrevet av Emne: Søknad - Quakecry  (Lest 458 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

viking665

• *
    • Vis profil
Søknad - Quakecry
« på: 08 April 2010, 21:22:53 »
Navn og nick: Marcus Thorstensen/Quakecry. ( Viking665 er et nick jeg brukte før, da jeg registrerte brukeren min her så hadde jeg ikke laget nicket "Quakecry" enda)

Alder: 15 og et halvt (16, kommende 3.Mai)

Kontakt informasjon (msn,mirc,xfire): MSN: Farcry_94 at hotmail dot com, Skype: Sims2man66, steam: Viking665.

Tidligere spillerfaring/klanerfaring:

Spillerfaring: Battlefield Vietnam, ( dog, spilte egentlig aldri det online spesielt mye ), bf 1942 (samme med Vietnam, spilte det egentlig aldri spesielt mye ) Battlefield 2, Battlefield 2142 og begge bad company spillene. Battlefield 2 spilte jeg mye, men jeg spilte det aldri med noen klan. Men squader var jeg som oftest i hele tiden. Battlefield 2142 spilte jeg også ganske mye, senere med trønderbataljonen.

Klanerfaring: Vell, jeg hadde egentlig ingen spesiell klan-erfaring, det gikk mest i "lone-wolfing" samt en del spilling i squader. Dette var jo helt klart noe jeg trivdes godt med, det å være en del av noe. Sammarbeide, da det er det battlefield går ut på etter min mening. Rundt 2007/2008 ble jeg kjent med Bernt-erik. Det var gjennom han jeg kom i konktakt med TB, og deretter begynte jeg å bli med å spille sammen med dere, VT hang jeg også på. Etter en stund ble jeg medlem her.

Det er riktignok en aldersgrense, men jeg slapp unna den. Var rett og slett et unntak. Jeg sluttet, ble rett og slett ikke aktiv da miccen ble ødelagt, pc-en begynte å synge på sitt siste vers, og jeg gikk bare rett og slett lei av battlefield 2142. Og det er derfor jeg nå søker, jeg fikk battlefield bad company 2 på PC og det er derfor jeg nå søker på nytt. Det er nemmelig det å være en del av noe, sammarbeide, følelsen når du og laget ditt er på førsteplass, når en har vunnet. Som jeg rett og slett elsker, battlefield er ikke battlefield for meg uten sammarbeid, derfor vil jeg gjerne bli med igjen. For det er dette jeg elsker å gjøre. Grunnen til at jeg nevnte mitt tidligere *medlemskap* er rett og slett det at jeg kan nå endelig gjennoppta min karriere. Jeg vil ikke skuffe dere ;)

Favorittposisjon på slagmarka, både kit og kjøretøy: Min favoritt er nok som snikskyter, men etter det kommer medic helt klart best ut. Føler at medic er ofte en mangelvare i kamper generelt. Irritert meg like mye hver gang jeg dør, også er det ikke en medic der til å hjelpe meg. Da jeg har bad company 2 på xbox også så var favoritten min der sniper, som jeg nevnte tidligere at jeg spiller som på PC. Dette fordi at jeg liker og holde meg litt i bakgrunnen også, dekke lagkameratene. Men jeg tar over S-com stations når jeg har mulighet, da og kampe gjennom hele spillet er noe jeg ikke er spesielt glad i.  Men kort så er det medic og sniper jeg liker aller best.

Må jo være der og hjelpe lagkameratene også ;). Når det gjelder kjøretøy er det helt klart helikopter jeg liker meg aller best i. Noe jeg også har brukt i både bf2, og bf2142. Jeg har også begynt å få teken på å kjøre dem etter min mening, såklart. Ulykker skjer;) For luftstøtte er en ganske viktig ting, både til å ta ut stridsvogner/APC'er, samt ta fiender, og personer som oppholder seg i bygninger også videre. Ingen gjemmer seg på min vakt !

Hvor mye tid du er villig til å bruke på klanen: Jeg er villig til å bruke så mye tid som det er mulighet for. Jeg er ganske mye på PC-en, og derfor er jeg så godt som alltid ledig;) - Bare si ifra, og jeg vil være der ^^

Hva du forbinder med ordet klan/klanfølelse: Dette besvarte jeg egentlig allerede ovenfor. Men det jeg forbinder med ordet klan er sammarbeid, ingen alenespilling, at vi passer på hverandre, kjemper ilag, forlater ingen i stikken, det er det  - om jeg skal fatte meg i korthet, forbinder med en klan  :) - Klanfølelse, vell. Jeg vil si at det er en ordentlig klanfølelse når en har klart og sammarbeide veldig godt en runde, tatt over flag/s-com stations. Samtidig som vi har banket dritten ut av alle som står i vår vei ! Det er klanfølelsen for meg ! At man kommuniserer godt, sammarbeider godt, og har det moro sammen. For at du skal ha det morro, og kose deg med det du gjør - det er nemmelig det viktigste for meg ;)

Hvorfor vil du joine akkurat oss:
Dere består hovedsaklig av Trøndere, trenger jeg si noe mer  :wub: - Jo, dere er modne, sammarbeider godt, bryr dere om hverandre, er seriøse. Ikke useriøse som rekrutterer alt og alle, har ingen faste ting, har ikke kamper eller noe. Dere tilbyr for meg alt det jeg vil ha i en klan, dere gir meg klanfølelsen, rett og slett det en klan er for meg. Jeg var jo med i TB tidligere, jeg lo, jeg koste meg, og hadde det morsomt, samtidig som vi alle sammarbeidet godt. Og når dere nettopp klarer å gjøre det slik at jeg koser meg, ler, også videre. Jo, da er nettopp dere akkurat det jeg er ute etter. For dere klarer å tilby meg akkurat det jeg liker og elsker  :)

IRL(in real life) interesser: Jenter, skriving av artikler også videre, og alt som har med media å gjøre ;) Skrev blant annet en artikkel i lokalavisa, som var en ordentlig sak. Egentlig pga at jeg var der i arbeidsuka; ) Så journalistikk og slikt liker jeg veldig godt;) Selvfølgelig er spilling det jeg liker aller best, det er jo hobbyen min;) Ellers er det militæret og slikt som interesserer meg^^

Annet:  Vell, jeg går nå på ungdomskolen, har to måneder igjen før det bærer til vidregående ;) Noe jeg ser fram til, få gjøre litt mer det jeg har lyst til :happy: Ellers så liker jeg nå å se på film, elsker og se på film. Også ser jeg på TV-serier, og henger med venner^^ Av TV-serier liker jeg: Lost, CSI: NY/Miami, Ghost whisperer også videre;)

Tilslutt legger jeg ved "statsen" min i bc2 på pc og xbox, skal nevnes at jeg fikk bc2 på PC i forrige uka ;) Samt, at jeg ikke har spilt spesielt mye på xbox.

PC:

Xbox:

- Med vennlig hilsen, marcus "Quakecry" Thorstensen^^
« Siste redigering: 08 April 2010, 22:01:47 av viking665 »

viking665

• *
    • Vis profil
Sv: Søknad - Quakecry
« Svar #1 på: 10 April 2010, 23:43:56 »
Ingen ?

JDope

• Administrator
    • Vis profil
« Svar #2 på: 14 April 2010, 00:26:12 »
Søknaden din vil bli behandlet innen kort tid. Beklager at dette tar tid, men fokuset vårt den senere tid har vært Kark Køppen, der vi står som arrangør.

taycok

• selvpiner på fulltid
  • Administrator
  • Forum Lakei
    • Vis profil
    • Min side
« Svar #3 på: 17 April 2010, 15:41:18 »
Hei quakecry/viking665.

Takk for din tid til å sette sammen en søknad.
Og vi har snakket litt sammen og funnet ut at du er ikke den personen TB leter etter fortiden.
Vi ønsker desverre også at vi for holde vt'kanalene våre for oss selv.
Vi beklager, men ønsker deg lykke til vidre på clan søkefronten.

I have been in this game for long time and it made me an animal.

(22:58:29) (Murer) husker når du tanka for oss den gangen. beste tankeren ever eg har spilt med
(22:41:29) (+GfC|Devon) husker klart og tydelig da vi var mec og du som solotank kom og eide begge to
(15:39:19) (@TB|Liteon) dande æ drømte om dæ i natt
(20:55:59) (@KarskBot) [Global] <TB> Vlpr: you gonna cap a flag as sniper?? good luck
(22:33:25) (@ES`Termii) ja, du er V.I.P i mine øyne^^,
(22:54:22) (@ES`Klevo) tay og viper var jo omtrent hele laget
(16:14:01) (te4m-C-Rise) sist match på drgon tok han ned helli 3 ganger med tank