Skrevet av Emne: [Godkjent] søknad - lilpinoy  (Lest 410 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lilpinoy

• TB Medlem
    • Vis profil
[Godkjent] søknad - lilpinoy
« på: 14 April 2010, 16:44:45 »
Navn og nick: lemuel fernandez jr | nick: lilpinoy

Alder: 15 år  15.oktober.1994

Kontakt informasjon (msn):
lemuel_fernandez@hotmail.com

Tidligere spillerfaring/klanerfaring:
 modern warfare 2 og Bad Company 2. jeg har prøvd CS men det var ikke noe for meg.

Favorittposisjon på slagmarka:
medic og helikopter. liker mest på fronten.

Hvor mye tid du er villig til å bruke på klanen:
jeg er foran pcen fra kl 5 til 10(mandag-frdag). kl 4 og utover(lørdag til søndag), så jeg stiller opp når det trengs!

Hvorfor vil du joine akkurat oss:
Fordi jeg er en god venn med NickyZero (Bernt Erik)  og Sharpy(ottar) , Å jeg har spilt sammen med dere i en veldig god stund og trivdes veldig godt.  :D

Annet:
 jeg går på skolen (kl.10b),starter snart på videregående og  jeg har søkt på media og kommunikasjon på  første valg. arbeider noen ganger på helgene (snåsa kroa). :)

Mvh
lemuel fernandez jr / lilpinoy
« Siste redigering: 26 September 2010, 14:14:28 av Dande »

Dande

• Administrator
    • Vis profil
Sv: søknad - lilpinoy
« Svar #1 på: 26 Mai 2010, 00:22:58 »
Hej

Takk for søknaden.
Akkurat nå for øyeblikket så trenger vi ikke flere folk, og det at du er under "aldersgrensen"  har en liten faktor også.
Har jo pratet med deg på VT og syns du virker som en grei kar. Og det at du er aktiv på vt og spiller mye er et stort pluss.
Dette betyr at du ikke kan bli med på offisielle kamper så vil jeg vil anbefale deg og fortsette og "henge" på vt/irc. Det kan da komme muligheter for at du kan spille PCW'er hvis vi mangler folk, og dette vil gi deg en gylden mulighet og vise hva du er god til. (er forskjell på public skills og kamp skills :p ) Det kan også føre til at vi gir et unntak i aldersgrense regelen vår.

lilpinoy

• TB Medlem
    • Vis profil
Sv: søknad - lilpinoy
« Svar #2 på: 26 Mai 2010, 16:15:08 »
takk for et raskt svar xD

jeg skal no henge med der på VT'n ja :P d har vart så kult hvis jeg har vært med på PCW'er.  :)

MVH

lemuel fernandez jr.