Skrevet av Emne: Intervju med IRF  (Lest 14233 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Dande

• Administrator
    • Vis profil
Intervju med IRF
« på: 18 April 2010, 17:50:01 »
Etter en uke etter at Karsk Køppen startet så har vi nå kommet til finalen!!
Ved finalebordet har vi BsE og IRF, de to eldste klanene i Norge, som møtes på kartene Atacama Desert og White Pass.

Her har vi tatt et intervju med klanleder i IRF, Viper_toffi

Hvordan har IRF det i disse tider?
IRF har i disse tider stor tilvekst til medlemskaraen ettersom vi satser på BC2, og en del andre klaner ikke gjør det. Vi har no en medlemskara på over 70 medlemmer, fordelt på BF serien, Ikariam, EvE og noen andre spill. IRF har tatt seg mål til å bli et større community som vil i fremtiden tilby servere, TS3 og sosialt nettverk for våre medlemmer, og etterhvert prøve å arrangere liga og cup.Vi har gjennomsnittlig 120 besøkende på vår hjemmeside, og 3500 i mnd. Så jo IRF har det veldig bra om dagen. IRF holder også på i disse dager med å starte et Elite lag som ledes av MortalC og Nex_, hvor de beste medlemmene får spille, mer info om dette vil komme på forumene snart.

Dere har nå kommet til finalen etter to tette kamper mot TB og v2 (henholdsvis vunnet runder med 3 og 2 tickets), hva syns du om egen innsats og nivået til de andre klanene?
Når det gjelder vår egen innsats er vi nogenlunde fornøyd, og vi ser at vi har spilt alt for få kamper og bommer på taktikkene en del. Men når vi ser bort i fra det skal vi være veldig fornøyde med å ha slått så gode klaner som v2 og TB. Det at noen av rundene har blitt så tette som de har blitt, er bare et bevis på at BC2 er morro, og at det kan virkelig få folk giret.

Dere har møtt BsE tidligere i turneringen, har dere hva det trenges for å ta dem denne gangen?
Første gangen vi traff BsE gjorde vi store taktiske blundere med taktikken vår. Vi tenkte for mye BF2, og vi slet en del med det. Ettersom vi brukte Heli hele tiden, var de alltid 2 infer flere på flagget en oss, og de var mere offensive med sin hardware. Men det har vi lært av, og jeg vet at de spillerne vi har innehar bedre frag/hit rate en det spillerne til BsE har, og samlet har vi en del Old schoolers på laget vårt med mere erfaring. Men BsE har spilt lenge sammen og de kjenner hverandre bedre en våre spillere gjør. Så vi ser frem til en god og spennende kamp med et HW map og et inf map.

Hvilke planer har dere etter denne turneringen?
IRF skal fortsette å satse på BC2 frem til BF3 kommer for å etablere flere gode lag i stallen vår, der iblant et Elitelag. Vi vil også se nærmere på å arrangere cup og/eller liga i BC2 med premier som TB har gjort. Vi har ellers bestemt oss for å være en open klan som er villig til å satse på andre spill en bare BF2 osv.Vi er sammen med TB gamle klaner, og vi er faktisk Norges eldste BF clan/community som ble etablert i 2001. Noe vi vil fortsette med.

Noe du har på hjertet ang Karsk Køppen?
Vi i IRF setter veldig stor pris på at TB har arrangert denne køppen, ettersom det gir litt mere blest og vind rundt BC2 og BF serien. Jeg har selv vert i BF serien lenge og jeg ser no at en del Old Schoolers som meg selv, har funnet frem til tastaturet og musen igjen, for å spille BC2. Jeg tror denne køppen er med på å få opp interessen rundt i Norge og vi håper på å se mange klaner som dukker opp igjen fra støvet, slik at vi får et yrende BF liv igjen på slagmarka. Takk TB, bra jobbet.

Trønderbataljonen ønsker begge lag lykke til!