Skrevet av Emne: Tilbakemelding og evaluering  (Lest 15044 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Dande

• Administrator
    • Vis profil
Tilbakemelding og evaluering
« på: 19 April 2010, 11:32:05 »
Kom med tips på hva vi kan gjøre bedre til en neste gang, nye ting.. jah, kom med alt.. Ris og Ros, kjør på!

NickyZero

• Administrator
    • Vis profil
    • http://www.gamereactor.no
Sv: Tilbakemelding og evaluering
« Svar #1 på: 19 April 2010, 12:42:32 »
...og tilbakemeldinger på premier m.m. slik at jeg har noe å jobbe med i tiden fremover :)

Ellers vil jeg berømme de ansvarlige for turneringen og synes selv det gikk veldig bra. Selvsagt kunne det ha vært flere påmeldte, men tror dette vil bli veldig bra med en turnering senere :)
Gamereactor - Norges største gaming-nettverk
www.gamereactor.no

Hedgehog1337

• TB Premium
    • Vis profil
« Svar #2 på: 19 April 2010, 13:15:31 »
Syns det gikk knirkefritt! =) GJ til alle som var med på å gjøre dette til en suksessrik køpp! Mer av dette fremover! Vi burde få litt mer omtale om køppen før den starter. Sånn at de fleste BC2 spillere vet om det. Feks Battle.no etc. Hvis de vil legge opp en liten sak på sia si da.. =) Eller hur?

Viper_Toffi

• *
    • Vis profil
« Svar #3 på: 24 April 2010, 15:41:34 »
Synest dere gjorde en strålende jobb, ingenting å utsette på. Bare at dere snart må lage en ny :-)

Chaser

• *
    • Vis profil
« Svar #4 på: 29 April 2010, 15:27:39 »
Var en bra gjennomført cup. Noe uheldig med PB-guid som endrett seg gjennom hele køppen. Regner med de som deltok fulgte reglene, men er greit å ha formalitetene i orden hvis det skulle oppstå konflikter.

Når det gjelder premier spiller vi mer for å ha det gøy. Er mye artigere å måte kjente klaner på slagmarken, og ser ikke noe stort behov for premier. Er mulig med premier at dere får flere deltagere, og kanskje hever standarden.

Skulle det bli flere deltagere hadde det vært artig med et system som sikret lag flere kamper. Er kjedelig å ryke ut på 2 kamper, og så bli tvunget til å se på resten av køppen. Kan komme med et eksempel på hva jeg mener. CB har hele tiden gått for et poengssytem, noe likt hva man finner i fotball. Alle lag må møte samtlige lag å samle opp poeng for å vinne. Da får man flere kamper (som vi ønsker) samt ingen lag faller bort under turneringen. Ved 8 deltagere (som sist) blir det 8 kamper i uken (1 kamp/lag) og hvert lag spiller totalt 8 kamper. Da får de som bare spille for å ha det gøy være med lengst mulig, og de som ønsker å vinne får tid til treninger å perfeksjonere taktikker.

Skulle vært gøy å hørt hva dere tenker rundt neste køpp hvis det blir noen :)

Litestorm

• TB Medlem
    • Vis profil
    • Erlendfoto
« Svar #5 på: 29 April 2010, 17:32:13 »
Chaser, det er mulig jeg tar feil, men beskrev ikke du nettop en LIGA? Jeg er ikke noe interessert i fotball, men ettersom jeg har forstått det finnes det "LIGAER" og "CUPER."  Ligaer funker sånn som du beskrev, at alle spiller mange kamper, og de som vinner flest, vinner ligaen.
Cup-ene derimot, funker sånn at man blir trekt ut til å spille mot et lag, og taper man, er man ute av cupen.

Det jeg ikke ser er hvorfor karsk-"KØPPEN" skal fungere som en liga...

Hedgehog1337

• TB Premium
    • Vis profil
« Svar #6 på: 29 April 2010, 21:25:00 »
Og det er også sånn i fotball når det er "cup" (jeg var iallfall med på fotball cup når jeg var liten) så kunne vi ryke ut av cupen etter bare 2 kamper.. Er enig i det litestorm sier.

Chaser

• *
    • Vis profil
« Svar #7 på: 29 April 2010, 22:48:07 »
Er bare mine 50 øre, og jeg skulle gjerne sett et system hvor man fikk spille flere kamper. Hva dere gjør med mine ønsker er helt opp til dere ;)

Vaffe

• Vaffelsteiker og den som hold gamera me strøm.
  • Administrator
  • Ska det værra ei vaffels sjø?
    • Vis profil
    • www.tronderbataljonen.com
« Svar #8 på: 01 Mai 2010, 11:45:03 »
Chaser, det er mulig jeg tar feil, men beskrev ikke du nettop en LIGA? Jeg er ikke noe interessert i fotball, men ettersom jeg har forstått det finnes det "LIGAER" og "CUPER."  Ligaer funker sånn som du beskrev, at alle spiller mange kamper, og de som vinner flest, vinner ligaen.
Cup-ene derimot, funker sånn at man blir trekt ut til å spille mot et lag, og taper man, er man ute av cupen.

Det jeg ikke ser er hvorfor karsk-"KØPPEN" skal fungere som en liga...

tror det ville ha passa bedre hvis man hadde lagt til innledende runder, der det er 4 lag i en "liga" der man får spille 3 kamper, for så at de 2 beste lagene går videre til kvart/ semifinale.
da får man i vært fall følelsen av at man er med i en cup. æ ville satsa på en sånn versjon, sia man veit at det fungere.
bare mmi mening. å ja æ e innteresert i fotball, men det har ingenting me denna saken å gjøre.

En av de få:)

Å den eneste 1:)