Skrevet av Emne: KroX - Søknad  (Lest 349 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

KroX92

• *
    • Vis profil
KroX - Søknad
« på: 21 April 2010, 21:44:54 »
Navn og nick: Pål Christian/KroX

Alder: 17

Kontakt informasjon (msn,mirc,xfire): Pooley_92@hotmail, bruker ikke de andre, men har mic og kan skaffe :).

Tidligere spillerfaring/klanerfaring: Kan ikke si jeg har vært i så mange klans i fps. Lagd mange selv med mine venner. Men vært i EGO - Day Of
Defeat Source. Spilt en del CoD:mw2 og seff mest BFBC2 nå, Favoritten :)

Favorittposisjon på slagmarka, både kit og kjøretøy: Assault, elsker action og lagarbeid!

Hvor mye tid du er villig til å bruke på klanen: Så mye som dere trenger meg egentlig :) Spiller jo omtrent mesteparten av dagen!

Hva du forbinder med ordet klan/klanfølelse: Samarbeid, spillfølesen blir mye bedre når man spiller som et lag, føler meg som en lonewolf en gang i tider på de public serverne, menmen.

Hvorfor vil du joine akkurat oss: Virkes ut som et veldig organisert bra clan :) og fett clan navn !

IRL(in real life) interesser: Være med kjæresten/venner, PC, lage mat, går andre året på restaurant og matfag :) trives. Og skating/snowboard ofc :D

taycok

• selvpiner på fulltid
  • Administrator
  • Forum Lakei
    • Vis profil
    • Min side
Sv: KroX - Søknad
« Svar #1 på: 21 April 2010, 23:41:30 »
Hei, takk for din søknad.

Vi vil så snart som murlig prøve å kontakte deg med ventrilo info og snakke litt ;)

Anbefaler deg å lage deg en xfire og/eller mirc, veldig enkelt å holde kontakt og snakke med andre folk.
Veldig lite folk som bruker msn til clankommunikasjon.

Hvis du vil, xfire;
Meg: taycok
dande: dandrium

-
tay_

I have been in this game for long time and it made me an animal.

(22:58:29) (Murer) husker når du tanka for oss den gangen. beste tankeren ever eg har spilt med
(22:41:29) (+GfC|Devon) husker klart og tydelig da vi var mec og du som solotank kom og eide begge to
(15:39:19) (@TB|Liteon) dande æ drømte om dæ i natt
(20:55:59) (@KarskBot) [Global] <TB> Vlpr: you gonna cap a flag as sniper?? good luck
(22:33:25) (@ES`Termii) ja, du er V.I.P i mine øyne^^,
(22:54:22) (@ES`Klevo) tay og viper var jo omtrent hele laget
(16:14:01) (te4m-C-Rise) sist match på drgon tok han ned helli 3 ganger med tank

KroX92

• *
    • Vis profil
Sv: KroX - Søknad
« Svar #2 på: 22 April 2010, 16:12:33 »
Ventrilo høres bra ut :) skal skal se på mirc og xfire :) takker for respons