Skrevet av Emne: [Godkjent] Søknad - Sharpy747  (Lest 262 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sharpy747

• TB Medlem
    • Vis profil
[Godkjent] Søknad - Sharpy747
« på: 24 Mai 2010, 15:33:53 »
Navn og nick: Ottar Søraa Graven   |    helst Sharpy747, men hvis det er opptatt Sharpya380 eller noen liknende variasjoner.

Alder:15, blir 16 i februar.

Kontakt informasjon (msn,mirc,xfire):Osgraven@hotmail.com på msn, har Mirc installert, men har ikke noen info der, Sharpy747 på Xfire (er ikke så veldig aktiv der da...) men jeg er mest på Steam, Nicket der er sharpy747, men bare søk på kukkos

Tidligere spillerfaring/klanerfaring: Har spilt MYE BF2, likte meg best som pilot der også, hvis jeg ikke passer til BC2 kan dere kanskje anse dette som en søknad til det også  :lol: Har også spilt mye COD og enda litt mer BF. På Bondelan 2010 kom jeg forresten på 2. plass på MW2 compo, og jeg vant de 2 første oppvarmingsrundene.
Nesten ingen klanerfaring, men jeg har spilt en del public sammen med noen TB folk og har syntes det var kjempemoro, jeg var med på CS konkuranse på BondeLAN en gang, men siden det var et tullelag og hele gjengen sugde, så ble vi grusa ganske kraftig :)

Favorittposisjon på slagmarka, både kit og kjøretøy:har vel egentlig ikke noe favorittkit, men hvis jeg må velge blir det nok engineer, og kjøretøy blir Heli, seff XD, Helst en AH-64 Apache longbow, eller en UH-60 Blackhawk. liker også UAV, men syns den er litt pinglete.

Hvor mye tid du er villig til å bruke på klanen:fra rundt 6-tiden og utover sitter jeg på datan til 11-tiden på skoledager, i helger sitter jeg nesten hele dagen.

Hva du forbinder med ordet klan/klanfølelse: Å spille på lag mens man har det moro! i tilleg til å få nye venner, spille i organiserte konkuranser og selvsagt å bli bedre til å spille.

Hvorfor vil du joine akkurat oss: Som sagt har jeg spilt en del sammen med TB og jeg har hatt det kjempemorsomt, dere virker som en seriøs klan som liker å ha det moro, i tillegg til at de fleste er trøndere :) jeg har også blitt venner med noen i TB, og det hadde vært knall å være med.

RL(in real life) interesser:Jeg er veldig intressert i alt av teknologi og elektriske duppedingser, jeg kan nesten litt for mye om fly i forhold til det som er sunt på min alder, vet ganske mye unytting trivia. Kan en god del om data, mekket egen da jeg var 11 år, har også en stor interesse for modellfly.

Annet:Jeg kom i kontakt med TB via broren min, Grav3n, og vært ganske mye på VT'en deres, dere har sikkert lagt merke til meg :)
Går på Snåsa videregående skole, 9. klasse, har 4.5 i snitt, og hvis situasjonen er seriøs, prøver jeg å holde meg seriøs selv (med noen unntak. :) ) Jeg liker å tulle, men som sagt kan jeg holde meg seriøs, (har i tillegg en litt dårlig humor.)

Jeg liker også å tro at jeg er ganske moden for min alder (hvertfall i forhold til de andre i klassen min :lol:)
Hvis det er noen andre spill dere trenger folk til, så har jeg:
Cod 4 og 6, Bf2 og Bc2, CS 1.6 og condition zero, team fortress. og en del til som ikke er verdt å legge til :)

MVH:

Ottar Søraa Graven / Sharpy747
« Siste redigering: 14 Oktober 2010, 22:07:55 av Dande »

Dande

• Administrator
    • Vis profil
Sv: Søknad - Sharpy747
« Svar #1 på: 26 Mai 2010, 00:22:40 »
Hej

Takk for søknaden.
Akkurat nå for øyeblikket så trenger vi ikke flere folk, og det at du er under "aldersgrensen"  har en liten faktor også.
Har jo pratet med deg på VT og syns du virker som en grei kar. Og det at du er aktiv på vt og spiller mye er et stort pluss.
Dette betyr at du ikke kan bli med på offisielle kamper så vil jeg vil anbefale deg og fortsette og "henge" på vt/irc. Det kan da komme muligheter for at du kan spille PCW'er hvis vi mangler folk, og dette vil gi deg en gylden mulighet og vise hva du er god til. (er forskjell på public skills og kamp skills :p ) Det kan også føre til at vi gir et unntak i aldersgrense regelen vår.

Kanalen vår på irc er #tronderbataljonen og vi er på Quakenet.

Sharpy747

• TB Medlem
    • Vis profil
Sv: Søknad - Sharpy747
« Svar #2 på: 26 Mai 2010, 15:30:29 »
Takk for svar

Ok, jeg kommer til å fortsette å henge på VT'n, Jeg vil gjerne være med på slike små-matcher hvis dere har lyst til å se om jeg kan å spille :)
Forresten, hvis dere trenger folk til noe annet område så kan jeg gjerne bli med der.
Takk for raskt svar :)

MVH

Ottar Søraa Graven