Skrevet av Emne: Søknad: DeRnhelm  (Lest 316 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Dernhelm

• *
    • Vis profil
Søknad: DeRnhelm
« på: 15 September 2010, 00:08:18 »
Navn og nick:
Martin Westrum

Alder:
23 år

Kontakt informasjon (msn,mirc,xfire): msn:

derneng@gmail.com (Angulien @ xfire) (DeRnhelm @ mIRC)

Tidligere spillerfaring/klanerfaring:
 Har vært medlem i diverse WoW guilds tidligere. Begynte etter WoW launch og var fast inventar i raids i mitt WoW guild, Crucial på Twisting Nether. I BF2 / BF2142 Har jeg ingen erfaring, men jeg har fått 'inside-info' og spilt masse med TB gjengen før.
Jeg spiller som regel Medic eller Engineer, alt etter hva squad / team trenger, men min spisskompetanse er som assault - da min styrke er aim.

Hvor mye tid du er villig til å bruke på klanen:
Jeg vet hvordan TB fungerer, og etter at jeg sluttet med WoW så har jeg masse tid til overs. Som en 'ung mann' som bor for seg selv så har jeg akkurat like mye tid som jeg trenger til rådighet for en klan.

Hva du forbinder med ordet klan/klanfølelse:
Vennskap, konkurranse, fellesfølelse og tilhørlighet.

Hvorfor vil du joine akkurat oss:
Som Trønder har jeg alltid hørt om Trønderbataljonen, og som en gamer fra Inderøy har jeg fått masse innblikk i hvordan clanspilling og konkurransematches fungerer. Nå føler jeg at jeg ønsker å ta skrittet videre, og å utvikle meg innen BFBC2 - og andre nyere spill som TB er interessert i.

IRL(in real life) interesser:
Volleyball, studier, StarCraft 2, ROSENBORG BALLKLUB!

Annet:
Jeg har vært en liten del av TB i noen år, da jeg har spilt med Zithax og Luovtak. Jeg skjønner hvordan TB fungerer, og jeg er villig til å bidra med noen kroner for at TB skal fortsette å være en seriøs Norsk klan.
Jeg er også en 'avid gamer', så jeg spiller MASSE spill. Nå er BFBC2 og StarCraft 2 mine favoritter. I StarCraft 2 har jeg nådd Diamond League (den høyeste liga i SC2) og jeg ønsker å nå høyere innen BFBC2 med TB.

Det var alt,
Dernhelm,
Martin Westrum
Inderøy, Norge.
« Siste redigering: 02 Desember 2010, 23:08:16 av Dande »

Rozzoe

• Clan Leader
  • Administrator
  • Clanleder
    • Vis profil
    • Trønderbataljonen Lan Party @ 2007 | Battlefield Series
Sv: Søknad: DeRnhelm
« Svar #1 på: 02 Oktober 2010, 02:49:25 »
Det var altså ingen ADMINs som hadde svart på denne tidligere...

Jeg sender deg VT info via Mine meldinger, så får vi slå av en prat :)

-
Rozzoe [cl]...

If idiots could fly, the internet would be an airport...