Skrevet av Emne: [Godkjent] Søknad - Raichor  (Lest 179 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Raichor

• TB Premium
    • Vis profil
[Godkjent] Søknad - Raichor
« på: 15 November 2010, 13:36:56 »
Navn og nick: Roy Brennskag - Raichor
Alder: 28
Kontakt informasjon (msn,mirc,xfire): msn:rbrennsk@online.no mirc: Raichor@quakenet. Xfire: husker ikke i farten
Tidligere spillerfaring/klanerfaring: CS, BF1942, BF2142, BF2, MW2, diverse andre FPS og andre spill med kamerat klaner.
Favorittposisjon på slagmarka, både kit og kjøretøy: Varierer utifra behov og kart, Engineer G3/variabel mine/launcher, Medic/MG36, MG3, M60, Assault M416/XM8P/M16, Recon Shotgun/VSS/SV
Hvor mye tid du er villig til å bruke på klanen: Utifra arbeids situasjon og familie i snitt 2-3 timer hver kveld + mer i helger antakelig.
Hva du forbinder med ordet klan/klanfølelse:  Et team som kan spille sammen, kjenner hverandre, vet hva den andre kommer til å gjøre etter lang tids samspill og bygger på hverandres styrker samt har det hyggelig sosialt.
Hvorfor vil du joine akkurat oss: Æ e trønder æ å. Dere er også en av de få aktive i BC2, samt trønderbataljonen har jo i seg selv en dragningskraft på en trønder. Dere ser ut til å være en god gjeng med hyggelige folk som har et godt fellesskap som æ gjerne vil bli me i æ å.
IRL(in real life) interesser: Familie, Trening, tekniske ting generelt, utroli my egentlig. En kopp karsk eller 2 fer å slapp av me i uka høre me.
Annet: http://bfbcs.com/stats_pc/raichor
Har joystick jeg bruker til heli flying, gjør det brukbart.
« Siste redigering: 22 Februar 2011, 14:55:02 av Dande »

Rozzoe

• Clan Leader
  • Administrator
  • Clanleder
    • Vis profil
    • Trønderbataljonen Lan Party @ 2007 | Battlefield Series
Sv: Søknad - Raichor
« Svar #1 på: 17 November 2010, 13:32:59 »
Heisann...

legger deg til på MSN, så får du litt info av meg om ventrilo osv... :)

-
Rozzoe [cl]...

If idiots could fly, the internet would be an airport...