Skrevet av Emne: [Godkjent] Søknad - HabanjeroMDK  (Lest 328 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Habanjero

• TB Medlem
    • Vis profil
[Godkjent] Søknad - HabanjeroMDK
« på: 16 November 2010, 20:30:49 »
Navn og nick:
Navn: Fredrick S. Homan
Nick: HabanjeroMDK

Alder:
29 år
Kontakt informasjon (msn,mirc,xfire):
MSN: fs_homan@hotmail.com
Tidligere spillerfaring/klanerfaring:
Spilte CS i beta og frem til Source (og litt Source, men hoppet tilbake til 1.6 etterhvert). Mest public, noe pcw iblandt. Battlefield 2 også mest public. Jeg liker best å holde meg til ett FPS spill av gangen for å holde aimen oppe.
Med tanke på klanerfaring spilte jeg World of warcraft i ca 4 år. I store deler av tiden var jeg enten Guildleader eller raidleader. RL rollen, som jeg likte godt, gikk mye ut på å planlegge taktikker og tilpasse de etter guildets sterke sider. I BC2 kjenner jeg igjen mye slike erfaringer.

Favorittposisjon på slagmarka, både kit og kjøretøy:
Jeg har trivdes godt alle plasser så lenge det er på slagmarka. For øyeblikket har jeg spilt mye Assualt og medic, men engineer og sniper er ikke uvandt. Jeg var en av de som utviklet shotgun-recon eller closecombat-recon helt i starten av BC2. (Nå løper nesten alle rundt med hagla). Jeg liker den rollen meget godt i de situasjonene den passer. Motion mines er min venn (og andre for den sags skjyld). Jeg føler meg trygg bak rattet i tank, men pleier å foreslå andre som jeg vet har mer erfaring enn meg selv. Helikopteret derimot, har jeg kontroll.
Hvor mye tid du er villig til å bruke på klanen:
Trene 2 ganger i uken høres glimrende ut for min del. Ikke for mye og ikke for lite. Kommer nok til å plage noen sjeler public ved siden av, men bare for å holde aimen oppe.
Hva du forbinder med ordet klan/klanfølelse:
Lagånd og samarbeid. Planlegging og forståelse. Det jeg liker ved BC2 er hvor mye bedre man fungerer om man opererer sammen i motsetning til mange andre FPS spill. Mesteparten av tiden jeg har tilbrakt public har vært med en eller flere kamerater hvor vi samkjører angrep og prøver ut taktikker, noe som er langt mer givende enn å tøve rundt solo. Å utføre en mesterfull plan gir en herlig spillglede.
Hvorfor vil du joine akkurat oss:
De siste ukene har jeg spilt sammen med Telecomputing mot dere i treningskamper og det er helt klart at dere har mye jeg kan lære av. TB har en voksen stil og virker seriøse for en som er villig til å gi det som blir etterspurt.
(I TB har jeg også muligheten til å /kosepå Ivan P. (Punnaniboy) og kanskje få muligheten til å teabag'e han litt).
 :innocent:
IRL(in real life) interesser:
Jeg har hatt IT som hobby/interesse siden jeg var guttunge. Det begynner å bli noen vår og vintre siden. Og nå jobber jeg dæven meg med det og. (Fikk vår første Commodore 128D i 1989 om jeg husker rett).
Annet:
Ivan tipset meg om denne siden. Takk til han for det.
Måtte vi alle møtes i fiendens kryssild!
Make a serial killer out of me! (ingame)
« Siste redigering: 22 Februar 2011, 14:55:34 av Dande »

Rozzoe

• Clan Leader
  • Administrator
  • Clanleder
    • Vis profil
    • Trønderbataljonen Lan Party @ 2007 | Battlefield Series
Sv: Søknad - HabanjeroMDK
« Svar #1 på: 17 November 2010, 13:55:28 »
Dere får vel sikkert vt-info av Punnani da , tenker jeg!

Vi snakkes på vt-en.

-
Rozzoe [cl]...

If idiots could fly, the internet would be an airport...

Dande

• Administrator
    • Vis profil
Sv: Søknad - HabanjeroMDK
« Svar #2 på: 05 Desember 2010, 04:39:43 »
Nå tar vi en juleferie fra klankamper, så jeg håper du er tålmodig med oss.. du gjorde en god kamp siste pcw, så jeg vil gjerne teste dere videre over nyttår når vi starter på nytt.. ;)