Skrevet av Emne: [Godkjent] Søknad - Kahrax  (Lest 227 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kahrax

• TB Medlem
    • Vis profil
[Godkjent] Søknad - Kahrax
« på: 16 November 2010, 21:00:29 »
Navn og nick:
Mikael Meløe - Kahrax

Alder:
27

Født og oppvokst i Tromsø, bor og jobbe i Oslo

Kontakt informasjon (msn,mirc,xfire):
MSN:   NA
Multiplayer notepad (IRC):   Kahrax
Xfire:   NA
Steam:   Kahrax

Frem til nå har jeg klart meg med Skype og Steam, men vil være tilgjengelig på IRC dersom jeg blir akseptert i TB.

Tidligere spillerfaring/klanerfaring:
Har vel nesten spilt det meste opp igjennom tidene, noe mer en annet. Spilte alt for mye wow for noen år tilbake, men har  lagt det bak meg. Har spilt litt COD, men synes det blir litt "endimensjonalt" kontra battlefield serien pga. liten map størrelse og null kjøretøy. Spilte mye BF2 i sin tid, og var så vidt innom 2142 og BF vietnam. Det skal selvfølgelig nevnes at jeg da også har spillt alle "vanlige" skytespill slik som unreal og quake serien. Dette har dog alltid vært på ett amatør nivå.
Det går vel litt uten å si, men har naturligvis også spilt en hel masse BFBC2 siden det kom.

Av ren klanerfaring har jeg kanskje ikke så direkte erfaring fra FPS spill. Spilte som sagt masse wow for noen år tilbake og var alltid med i et guild, gjerne i en eller annen form for lederposisjon hvor jeg deltok aktiv i utvikling av taktikker og strategier. Har i det siste spilt klan kamper med Telecomputing og Punnaniboy og har storkost meg med det.

Har også logget 100'vis av timer på skype med HabanjeroMDK (søker også på TB) hvor vi da gjerne har spilt ett eller annet. I 2010 har mye av denne tiden vært dedikert til BFBC2, hvor vi har blitt veldig samkjørte mtp. samarbeid og taktikk.

Favorittposisjon på slagmarka, både kit og kjøretøy:
Jeg mener at jeg takler de fleste posisjoner ok, men har alltid synes at shotgun recon (SAIGA/USAS & C4) har vært særs gøy. Trives også veldig godt i helikopter, da spesielt som pilot. Engineer er også gøy, spesielt på maps med mye kjøretøy. Lite slår "mohahah" følelsen av å klare en vanskelig trace for så å plukke ned en vettskremt heli pilot.

Hvor mye tid du er villig til å bruke på klanen:
Jeg jobber en typisk 7,5 timers dag (9-17). Kveldene og mye av helgen går som regel med til gaming så da blir det jo en god del tid til klanen. Men man skal nå være ærlig da... og klok av skade (les wow) så skal alt gjøres med moderasjon, men jeg ønsker å delta aktivt. Både ingame og "outgame" (forum, happenings o.s.v.).

Hva du forbinder med ordet klan/klanfølelse:
Etter å ha spilt med Telecomputing har jeg virkelig fått lyst til å spille en klan. Dette både fordi det gir en mye større tilfredsstillelse å se en øvet strategi fungere, samt det faktum at man kan lære sine medspillere og kjenne og dermed oppnå en mye bedre og samkjørt enhet.

Bortsett fra dette så har man jo alltid det sosiale aspektet, både mtp. diskusjon av strategi, fun time på public servers, og alt annet som hører med.

Hvorfor vil du joine akkurat oss:
Etter å ha spilt mot dere med Telecomputing innså jeg hva en virkelig samkjørt klan kan klare. Dette i kombinasjon med at dere virker som voksne seriøse folk og anbefalinger fra Punnaniboy gjør at jeg tror jeg vil føle meg hjemme og passe godt inn.

IRL (in real life) interesser:
Har interessert meg for IT siden jeg var guttunge. Kjøpte og bygde min første PC som 14 åring. Har i tillegg til dette en sterk dragning mot tekniske ting og naturvitenskap (har både studert fysikk og maskiningeniør). Ser mye på TV serier (spesielt sci fi) og gamer naturligvis en god del.

Annet:
Takk til Punnaniboy som tipset meg om denne siden. Håper ellers at vi kan møtes ingame og "bust some heads".
« Siste redigering: 22 Februar 2011, 14:55:16 av Dande »

Rozzoe

• Clan Leader
  • Administrator
  • Clanleder
    • Vis profil
    • Trønderbataljonen Lan Party @ 2007 | Battlefield Series
Sv: Søknad - Kahrax
« Svar #1 på: 17 November 2010, 13:55:08 »
Dere får vel sikkert vt-info av Punnani da , tenker jeg!

Vi snakkes på vt-en.

-
Rozzoe [cl]...

If idiots could fly, the internet would be an airport...

Dande

• Administrator
    • Vis profil
Sv: Søknad - Kahrax
« Svar #2 på: 05 Desember 2010, 04:39:34 »
Nå tar vi en juleferie fra klankamper, så jeg håper du er tålmodig med oss.. du gjorde en god kamp siste pcw, så jeg vil gjerne teste dere videre over nyttår når vi starter på nytt.. ;)