Skrevet av Emne: Søknad - Mirk  (Lest 198 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mirk_94

• *
    • Vis profil
Søknad - Mirk
« på: 07 Februar 2011, 12:08:19 »
Navn og nick: Benjamin/Mirk_94
Alder: 17
Kontakt informasjon (msn,mirc,xfire): stangnes_8@hotmail.com
Tidligere spillerfaring/klanerfaring: spiller for øyeblikket i VBORS som er en fun clan innenfor BF2, og har ingen tidligere klan erfaring som er verdt å nevne, men har spilt kamper og lignende.
Favorittposisjon på slagmarka, både kit og kjøretøy: på slagmarka foretrekker jeg å være en fragger. med tanke på kit så har jeg ingen favoritt i øyeblikket da jeg har hatt en liten tørkeperiode for BC2 men er ganske allsidig. (medick/sniper i bf2)
Hvor mye tid du er villig til å bruke på klanen: utenom mandags kvelder når jeg MÅ på trening er jeg for det meste ledig, utenom noen helger som jeg heller ikke er tilstede, ellers bruker jeg lett noen timer framfor dataen for litt kos.
Hva du forbinder med ordet klan/klanfølelse: i forbindelse med ordet klan så er det vel å ha en gjeng kjentfolk som man gjerne tilbringer noen ledige timer med.
Hvorfor vil du joine akkurat oss: dere virker som en aktiv og koselig gjeng, og dere har mange medlemmer noe som lett fører til innbringende spilling.
IRL(in real life) interesser: spiller håndball og golf (dont judge) på fritiden, og ellers en det vil jeg tro jeg er som de fleste 17 åringer.
Annet: har hatt en tørkeperiode på en god stund fra BC2 nå men fikk lyst til å begynne å spille igjen, og hadde lyst til å spille i en klan og få noen kamper.

bare finn fram messenger hviss det er noe dere lurer på.

Rozzoe

• Clan Leader
  • Administrator
  • Clanleder
    • Vis profil
    • Trønderbataljonen Lan Party @ 2007 | Battlefield Series
Sv: Søknad - Mirk
« Svar #1 på: 09 Februar 2011, 19:01:46 »
Heisann - Jeg har lagt til MSN adressa di, så jeg tar kontakt med deg så fort som mulig

-
Rozzoe [cl]...

If idiots could fly, the internet would be an airport...