Skrevet av Emne: Søknad - MW2 FTW  (Lest 183 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

MW2 FTW

• *
    • Vis profil
Søknad - MW2 FTW
« på: 28 Februar 2011, 22:05:35 »
Navn og nick: Erik – MW2 FTW (for all del, ironisk nick)
Alder: 23
Kontaktinformasjon (msn,mirc,xfire):
mail/msn: erik_dg88@hotmail.com
steam: driftking88
mirc: ikke vært borti før, men tar vel ikke alvorlig lang tid å lære seg? :)

Tidligere spillerfaring/klanerfaring:
Stort sett FPS, CS 1.5/1.6/Condition Zero/Source (foretrekker 1.6), Far Cry 2, COD:MW2, Left4Dead/Left4Dead2 og i løpet av det siste året Battlefield Bad Company 2 + Vietnam. I BFBC2 har jeg om lag 486 timer online.
Er en habil spiller i Guitar Hero / Rock Band og i Forza Motorsport 2 og 3 :))

Begrenset med klanerfaring, stort sett spilt sammen med venner opp gjennom, men alltid med mic.
1. plass BetaLAN 2vs2 Counter Strike 1.6

Favorittposisjon på slagmarka, både kit og kjøretøy:

Kit: Spiller som regel det meste, kommer helt an på hva laget trenger/hvilken del av et brett man er i (feks engineer på 3. MCOM attacker på Port Valdez RUSH, assault på 4. MCOM attacker på samme map).
Har frem til nå foretrukket assault, men er åpen for alt (spilt en del medic i det siste, etter at det har ligget delvis urørt siden mai...). Har skjønt at å switche kit (på slagmarken) faktisk kan være nyttig innimellom, og gjør også ofte dette for å hive ut med.packs/ammo packs/motion mines, osv :)

Posisjon: Selv liker jeg best å være ved fronten, men gjerne på flanken. Er nok en forsiktig spiller til tider, og liker å se an fienden før jeg velger en videre spillestil. Prøver å utnytte fiendens svakheter til min fordel. Liker å se på meg selv som en «joker», som kommer godt med i avgjørende og/eller vanskelige situasjoner, da jeg har ofte har luck som selv ikke fetter Anton kan matche.

Kjøretøy: Spiller mest RUSH, så har brukt M3A3 Bradley mest, men foretrekker T-90 MBT/M1A2 Abrams. Er også glad i å fly (UH-60 transport eller AH-64 Apache/MI-28 Havoc/HUEY Vietnam).

Hvor mye tid du er villig til å bruke på klanen:

Det som kreves ++. Dvs. at om det er trening 2 dager i uka + kamp så er jeg i alle fall med på det om jeg ikke har noe ekstraordinært som kommer opp (ekstraordinært ≠ fylla med venner). Kommer nok også til å spille utenom dette, gjerne sammen med andre fra TB om jeg blir akseptert, eller om dere trenger en skyteskive. Sånn som det er nå venter jeg på å få jobb og studerer mens jeg venter, hvilket vil si at jeg ikke har tid til å spille fast før på ettermiddag/kveldstid (1600 og utover). Har også en kjæreste å ta hensyn til, så har ikke alltid mulighet til å spille til langt på natt med mye prating på TS/VT/Mumble da pcen står på soverommet.

Hva du forbinder med ordet klan/klanfølelse:

Ordet klan betyr for meg en gruppe med mennesker som går sammen for å nå et felles mål. Dette er ikke kun å vinne et flagg eller én kamp, det betyr å være best mulig. Å oppnå mål sammen med andre gir en helt annen følelse enn å lucke seg til en seier på en random [RUS] pubserver.

Hvorfor vil du joine akkurat oss:

Jeg er halvt trønder, og bor for tiden i Trondheim. Har nå i det siste lett litt etter en norsk klan jeg kan spille sammen med fast og da syntes jeg Trønderbataljonen virket mest spennende, seriøs og strukturert, samtidig som at det ikke bare er dødsens alvor hver gang. I tillegg har jeg lyst til å forbedre meg, og da er jeg interessert i å spille sammen med de som har vært lenge i gamet, noe jeg får inntrykk av at mange av dere har vært.

IRL(in real life) interesser:

Kjæresten gjennom over 5 år, data/IT (er utdannet dataingeniør), styrketrening, bil, fotball (RBK-fan).

Annet:

Public stats: http://bfbcs.com/stats_pc/MW2%20FTW

Dande

• Administrator
    • Vis profil
Sv: Søknad - MW2 FTW
« Svar #1 på: 28 Februar 2011, 23:49:00 »
Flott søknad! :D
mindre flott nick :P

tar å adder deg på steam/msn