Skrevet av Emne: Søknad - Scre4m  (Lest 200 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Scre4m

• *
    • Vis profil
Søknad - Scre4m
« på: 08 Mai 2011, 01:52:34 »
Navn og nick: Galaper

Alder: 17 År

Kontakt informasjon (msn,mirc,xfire): JohannesJule@hotmail.com

Tidligere spillerfaring/klanerfaring: Spilt cs.16 i mange år før jeg bytta til CSS. Men før jeg spilte cs drev jeg med BF2. Men nå spiller jeg kun Bc2. Har aldri spilt profesjonelt, har alltid spilt public og sammen med venner. Men har alltid hatt instinktet om å vinne og være den beste og være en lagspiller. Ikke den som sitter for seg selv for å få best K/D

Favorittposisjon på slagmarka, både kit og kjøretøy: Liker meg best litt sånn i front eller passe på de andre på laget mitt, etter som jeg spiller veldig mye medics. Kjøretøy liker jeg best UAV og helicopter. Med UAV liker jeg å kjøre nærme bakken i høy fart og enten kjøre ned motstanderen eller skytedem ned. Med vanlig helicopter har jeg veldig god kontroll med, klarer fint å ungå tracers og cg/rpg.

Hvor mye tid du er villig til å bruke på klanen: Har som hobby å spille så det vil gå veldig mye tid til TB

Hva du forbinder med ordet klan/klanfølelse: AT man stiller opp når det trengs, god lagmoral og at man har forståelse.

Hvorfor vil du joine akkurat oss: Er trønder (Nord-trøndelag) så føler det er min plikt :)

IRL(in real life) interesser: Spilling og musikk.

Annet: Imorgen er det søndag.
« Siste redigering: 08 Mai 2011, 01:58:12 av Scre4m »

Dande

• Administrator
    • Vis profil
Sv: Søknad - Scre4m
« Svar #1 på: 10 Mai 2011, 19:14:27 »
Hei, takk for søknad.

Akkurat nå har vi tatt en tidlig sommerferie fra Bc2, iallefall ang klankamper.
Så med andre ord så tar vi ikke inn flere spillere til Bc2, men du er velkommen til søke på nytt når vi starter opp med BF3 i høst.

Scre4m

• *
    • Vis profil
« Svar #2 på: 13 Mai 2011, 15:30:45 »
Hei, takk for søknad.

Akkurat nå har vi tatt en tidlig sommerferie fra Bc2, iallefall ang klankamper.
Så med andre ord så tar vi ikke inn flere spillere til Bc2, men du er velkommen til søke på nytt når vi starter opp med BF3 i høst.

Godt å høre at dere starter med BF3 da :) Forhåndsbestilte det i dag :D

Rozzoe

• Clan Leader
  • Administrator
  • Clanleder
    • Vis profil
    • Trønderbataljonen Lan Party @ 2007 | Battlefield Series
« Svar #3 på: 14 Mai 2011, 00:48:46 »
Egentlig synes jeg at vi kan ta inn en try, så jeg legger til MSN adr. di sålenge, så kan du jo være med å slumre sammen med oss, frem til vi begynner med BF3 :)

-
Rozzoe [cl]...

If idiots could fly, the internet would be an airport...