Skrevet av Emne: Hvordan få masse gratis ting? [update v2]  (Lest 135 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

landstad

• TB Premium
    • Vis profil
    • www.cplpro.org
Hvordan få masse gratis ting? [update v2]
« på: 25 Mai 2011, 13:35:10 »
Høres litt rart ut men har du en laptop vedsiden av sofaen eller har du mye dødtid? eller bare henger random rundt på pcen?

Jeg har nå holdt på med dette selv en god stund og har fått godteri og bluray/dvd filmer i posten uten og betale 1 eneste krone!

Det du må tenke på er aldri trykk jatakk jeg godtar betingelsene. bare trykk nei ellers takk eller nei eller nei takk, mange forskjelige muligheter!

når detr er gjort trykker du tjen poeng! starter og gjøre diverse undersøkelser!

du kan får poeng av og

- poste ting på facebook
- delta i brukerundersøkelser
- rekrutere flere
- trykke på linker ( ja det er så enkelt, trykk på linken vent 30 sek og lukk den)
- abonere på nyhetsbrev, (easy win til min spam mail, som ikke er til bruk, men jeg får poenga fordet )
- og som på alle andre sider kan du gamble med poengen,

Det som er lurt i starten er og registrere:
- Din addresse ( du skriver addressen din, dem sender deg et brev med en kode, fyll inn koden som står i brevet )
- Din mail  ( dem sender deg en kode, og du skriver inn koden selvfølgelig helt gratis
- Ditt telefon nr ( dem sender deg en melding, og du skal skrive koden du får på nettsiden som dukker opp HELT GRATIS )

Så hvis derre har litt tid, så kan man kjøpe seg mye rart her, og uansett hvis du svarer på 2-3 bruker undersøkelser med ca 20 spørsmål så, kan du få en haribo pose i posten.

Hvis dere vil kan dere jo prøve og registrere dere http://www.pointshop.no/?ref=1300619
da får jeg også litt poeng hvis dere registrerer derre, og hvis derre ikke gidder og dette, vil derre kanskje bare registrere dere for min skyld?

Make love, not bc2 <3

landstad

• TB Premium
    • Vis profil
    • www.cplpro.org
Sv: Hvordan få masse gratis ting? [update v2]
« Svar #1 på: 25 Mai 2011, 22:01:45 »
Fant akkuratt ut at de selger det meste der!

for et par poeng far mang ogsa cpuer,. sa tenker ca 1 uke med litt poeng samling kanskje 1 time hver dag sa har du lett en i7 Q prossesor!! so COMON GUYS!