Skrevet av Emne: Søknad - Soulez  (Lest 339 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Soulez

• *
    • Vis profil
Søknad - Soulez
« på: 13 August 2011, 03:32:42 »
Hey folks!

Navn: Olve Høivik
Nick: Soulez / SLZ
Alder: 23 år
Kontaktinformasjon: 93813530, olvehoivik@gmail.com, Soulez @ qnet, olvehoivik @ xfire

Tidligere spillerfaring/klanerfaring:
Laaang liste, men kan ta med det essensielle med tanke på fps. Har spilt Cs 1.6 i 10 år, bla. en god del seriøs spilling. Klaner: subnothing, legend, dmo, bSERK. Jeg har vært caller og taccmaker ved flere anledninger.
Har elsket battlefield-serien siden 1942, men det var først i fjor jeg fikk ut fingern og joina BFV i bc2. BFV var en skikkelig god-gutt-gjeng, men manglet noen som helst form for ambisjon. Det dabbet ut etter 5-6 mnd. Jeg ville gjerne fortsette hardcore, men det var sinnsykt vanskelig og finne en klan  med skikkelig guts. Så jeg fortsatte med Cs etter det. Har vel mer eller mindre surfa meg frem til at dere er den mest seriøse bf-klana i Norge og spiller i diverse cuper og leags, noe jeg syns er kung! :-) I bf-serien har jeg spelt 1942, desert storm, vietnam, bf2 og bc2.

Favorittposisjon på slagmarka, både kit og kjøretøy:
Er litt potet, kan spille hva som helst, det som trengs! Er også en rimelig habil pilot.

Hvor mye tid du er villig til å bruke på klanen:
Jeg spiller nok litt for "mye" egentlig, så jeg er med 365/24/7.
Er litt ærekjær på aimen også, så spiller nok over gjennomsnittet mye public ;-)

Hva du forbinder med ordet klan/klanfølelse:
Tacc-møter, teamwork, pilsing, nerdebrøl, latter og good pals! Er klar for mange timer med intens taktikklaging når spillet kommer ut, testing av posser og destruction. Syns det er sinnsykt fett og se de funke i praksis, evnt faile og prøve noe nytt. Liker teamplay og det å se gode ferdigheter blandt teammates. IRL kan man jo alltids ta seg en pils og feire evnt store wins :-)

Hvorfor vil du joine akkurat oss:
Dere fremstår som en bra gjeng som spiller seriøst og gjør det bra, men fortsatt har det morro. At gjennomsnittsalderen er som den er, er også ett pluss.  Åsså e dåkk trøndera da :-)

IRL(in real life) interesser:
Blir mye jobb egentlig. Jobber på Ikea og på en nattklubb som heter Vega. Trener vekter 4 dager i uka og løper en del. Snowboard, klatring, fisking og fjelltur er også chill de få dagene i året været er optimalt.

Annet:
Blir sikkert litt vanskelig og vurdere om jeg kan joine i BF3 når spillet ikke er ute enda engang. Men jeg spiller da BC2 også, dersom dere vil sjekke meg ut før den tid :-) Og ja, jeg er fra opprinnelig fra Surnadal. (http://www.youtube.com/watch?v=PhDR2W-q_Q4)

Fred ut! - O

Dande

• Administrator
    • Vis profil
Sv: Søknad - Soulez
« Svar #1 på: 17 August 2011, 14:48:18 »
Hey, takker for søknad! :D tar å sender deg en pm med vt info så får du kommet innom og hilst på folket.

Soulez

• *
    • Vis profil
Sv: Søknad - Soulez
« Svar #2 på: 18 August 2011, 15:58:09 »
kung! :)